HTC galvenais virtuālās realitātes dizaineris Klauds Cellevegers paziņojis, ka turpmāk strādās Google labā, kur pildīs industriālā dizaina direktora pienākumus. Cellevegers HTC pievienojās 2008. gadā pēc tam, kad viņa tehnoloģiju uzņēmums One & Co bija kļuvis par sava veida tehnoloģiju gigantu, taču par VR dizaina speciālistu pārkvalificējās tikai 2014. gadā.
Cellevegers strādās kopā ar Daydream – Google virtuālās realitātes servisa komandu. Arī HTC apstiprināja dizainera aiziešanu, pateicoties viņam par darbu un novēlot veiksmi turpmāk.
Šobrīd plašākai sabiedrībai gan nav atklāts, kāda būs Cellevegera loma Daydream. Tāpat, ņemot vērā, ka viņš aktīvi piedalījās HTC virtuālo briļļu Vive radīšanā, Cellevegera pieredze varētu nospēlēt nozīmīgu lomu par labu Google – uzņēmuma topošo virtuālās realitātes ierīču radīšanā.
Resursi: https://techcrunch.com
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…