MMD, vadoša tehnoloģiju kompānija un Philips monitoru zīmolu licences partneris, paziņo, ka divi Philips monitori ir saņēmuši Red Dot 2017. gada balvu par produkta dizainu. Abi balvassaņēmušie monitori ir ieliekti, kas apliecina, ka MMD kombinē labāko attēla kvalitāti ar dizaina izcilību. Red Dot balva, kas katru gadu piesaista vairāk nekā 5000 pieteikumus no vairāk nekā 50 valstīm, ir viens no lielākajiemun prestižākajiem dizaina konkursiem pasaulē.
“MMD vadmotīvs ir inovatīvas tehnoloģijas, kas padara darbu un izklaidi vieglāku un lietotājiem patīkamāku. Tādēļ mums ir liels prieks, ka divi no mūsu ieliektajiem monitoriem ir saņēmuši Red Dot žūrijas atzinību. Mēs touztveram kā apstiprinājumu mūsu stratēģijai un šogad turpināsim paplašināt mūsu ieliekto monitoru klāstu,” saka Stefans Sommers (Stefan Sommer), Eiropas nodaļas mārketinga un biznesa menedžmenta direktors, AOC unMMD.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…