Ir sākusies pieteikšanās prestižā jauno komunikācijas nozares profesionāļu konkursa “The Young Lions” nacionālajai atlasei, ko organizē pašmāju augsto tehnoloģiju uzņēmums SIA INBOKSS. Šogad radošie talanti varēs pārbaudīt savas spējas digitālo mediju kampaņas organizēšanā, kā to paredz šā gada kategorija “Cyber Competition”.
Young Lions ir daļa no starptautiskā radošuma festivāla Cannes Lions jeb Kannu Lauvas. Tradicionāli pavasarī norisinās Young Lions nacionālā atlase, kas tiek organizēta kā starptautiskā konkursa simulācija. Uzvarētāji iegūst apmaksātu ceļazīmi uz prestižo festivālu Francijā, kur šā gada jūnijā pārstāvēs Latviju spraigā konkurencē ar spožajiem prātiem no teju visas pasaules. Šogad atlases konkurss notiks no 2. līdz 3. maijam, augstskolas RISEBA Arhitektūras un mediju centra H2O 6 telpās.
“Neapšaubāmi ir iestājies digitālais laikmets, un mēs kā pašmāju digitālo mediju uzņēmums uzskatām par savu pienākumu sekmēt reklāmas kvalitāti un efektivitāti. Īpaši būtiski mums ir sniegt iespēju smelties idejas un uzplaukt jaunajiem pašmāju radošajiem talantiem,” skaidro SIA INBOKSS valdes priekšsēdētājs Andris Griķis.
Konkursam var pieteikties jaunie un radošie prāti (divi cilvēki vienā komandā), kas darbojas tādās nozarēs kā komunikācija, reklāma un digitālais mārketings, tostarp arī ārštata darbinieki. Dalībniekiem jābūt vecumā līdz 30 gadiem (dzimušiem pēc 1986. gada 25. jūnija) un jāpārvalda angļu valoda.
Potenciālajiem Young Lions nacionālās atlases dalībniekiem jābūt gataviem 24 stundu klātienes konkursam, kurā jāīsteno no organizatoriem saņemtais darba uzdevums jeb brīfs. Šogad uzdevumu sarūpēs pats organizators un oficiālais Kannu Lauvu pārstāvis Latvijā jau ceturto gadu – SIA INBOKSS. Tā atrisināšanai būs jāizmanto digitālo mediju platforma.
Diennakts laikā tapušos darbus vērtēs profesionāla žūrija, ko veidos radošās nozares eksperti no vairākiem lieliem Latvijas uzņēmumiem. Detalizētāk ar žūriju konkursantus iepazīstinās oficiālajā Cannes Lions Latvia “Facebook” lapā (https://www.facebook.com/canneslionslatvia/), kur atrodama arī papildu informācija par konkursu.
Pieteikties Young Lions nacionālajai atlasei var līdz šā gada 28. aprīlim, nosūtot komandas dalībnieku CV uz e-pastu [email protected].
Šogad pirmoreiz INBOKSS sadarbībā ar augstskolu RISEBA rīkoja konkursu, kura ietvaros viens RISEBA augstskolas students ieguva iespēju bez maksas piedalīties Roger Hatchuel Academy piecu dienu apmācību kursā angļu valodā. Šis kurss notiks šā gada jūnijā Kannu festivāla ietvaros.
SIA INBOKSS ir Young Lions nacionālās atlases ģenerālsponsors un šogad kā sponsors konkursu atbalsta arī nebanku kreditētājs Bino.lv. Lidojumu uz Kannām uzvarētājiem nodrošinās Pins.lv. Konkursa organizatori segs arī labākās pašmāju komandas naktsmītnes un reģistrācijas izdevumus starptautiskajam Young Lions konkursam.
Pērn Francijā valsti kategorijā Young Lions FILM pārstāvēja jaunie reklāmisti Rihards Gēcis un Ritvars Bluka.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…