ASV informācijas tehnoloģiju gigants “Apple Inc.” šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās martā, strādāja ar nedaudz vairāk kā 11 miljardu dolāru (10,08 miljardu eiro) tīro peļņu un tas ir par 4,9% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts uzņēmuma otrdien publiskotajā paziņojumā.
Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājis tirdzniecības apjoms, kas ceturksnī palielinājies par 4,6% – līdz 52,9 miljardiem dolāru.
Taču viedtelefonu “iPhone” tirdzniecības apjoms ceturksnī nedaudz samazinājies – līdz 50,8 miljoniem vienību.
“Apple” vadītājs Tims Kuks viedtālruņu pārdošanas apjoma kritumu skaidro ar patērētāju vēlmi nogaidīt, ņemot vērā neskaidrības par nākamās paaudzes “iPhone”.
Tāpat uzņēmums otrdien paziņoja, ka direktoru padome apstiprinājusi papildu 50 miljardu dolāru atvēlēšanu dividendēm un akciju atpirkšanai, tādējādi paaugstinot līdz 300 miljardiem dolāru kopējo līdzekļu apjomu, ko paredzēts tērēt šai programmai nākamajos divos gados.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…