Jau iepriekš vēstījām, ka pasaulē lielākais un populārākais interneta pārlūks “Google Chrome” plāno tajā iestrādāt integrētu reklāmu bloķēšanu. Kā vēsta interneta vietne https://www.macrumors.com/, tad šāda opcija “Google” pārlūkos varētu parādīties 2018. gada ievadā.

Reklāmu bloķēšanas iespēja būs pieejama gan datora, gan mobilajās versijās, taču ne tuvākā pusgada laikā. Kā pavēstījis ”Google” reklāmas un komercijas vecākais viceprezidents Sridārs Ramasvamī, ”Google” vēlas uzbūvēt vēl labāku interneta pārlūku ikvienam, lai izskaustu uzmācīgas reklāmas.

Reklāmas daļas viceprezidents izteica standarta frāzes par uzmācīgu reklāmu ietekmi uz interneta lietotājiem. Viņaprāt, piemēram, 10 sekunžu gara reklāma pirms vēlamā satura noskatīšanās tikai vairo lietotāju vēlmi izmantot trešo pušu reklāmu bloķētājus. Pateicoties tam, ka “Google” reklāmu bloķētājs jau tiks iestrādāts automātiski, cilvēkiem nebūs jāizmanto citi reklāmu bloķētāji.

“Google” ir izstrādājusi vadlīnijas, kas paredz, kuras reklāmas drīkst un kuras nedrīkst tikt bloķētas. Piemēram, pašas “Google” reklāmas arī varēs tikt nobloķētas, taču ne visas. To varēs izdarīt arī ar izlecošajiem paziņojumiem, audio reklāmām, kā arī tādām, kurās tiek veikta atskaite.

Izmantotie resursi: https://www.macrumors.com

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…