Japānas autobūves kompānija “Toyota Motor Corp.” pārtraukusi sadarbību ar ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmumu “Tesla Motors” un pastiprinājusi pūliņus neatkarīgi attīstīt elektriskās automašīnas, ziņo laikraksts “Asahi Shimbun”.
2010.gadā abi uzņēmumi vienojās par daudzpusīgu sadarbību, un “Toyota” par 50 miljoniem dolāru iegādājās 3,15% “Tesla” akciju.
Pēc diviem gadiem kompānijas kopīgi izstrādāja vieglos apvidus automobiļus ar elektrodzinējiem un pārdeva aptuveni 2500 šādas automašīnas Kalifornijā un citos tirgos.
Taču kopš tā laikā uzņēmumu sadarbība ir samazinājusies un “Toyota” līdz decembrim bija pārdevusi visas tai piederošās “Tesla” akcijas, to pamatojot ar savu investīciju pārskatīšanu.
“Asahi Shimbun” norāda, ka “Toyota” elektrisko automašīnu attīstīšanā tagad sadarbosies ar savas grupas uzņēmumiem.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…