Līdz šim vairāk kā 100 jaunuzņēmumu (start-up) no dažādām Eiropas valstīm, tostarp arī Latvijas, izrādījuši interesi par dalību lielākajās enerģijas nozares jaunuzņēmumu sacensībās Centrāleiropā – PowerUp!. Dalībai sacensībās aicināti pieteikties arī Latvijas jaunuzņēmumi, kas motivētā komandā gatavi prezentēt ar enerģijas nozari saistītus projektus un to tehnisko risinājumu prototipus, kurus plāno ieviest palaist tirgū tuvāko divu gadu laikā. Projektu pieteikumus konkursam var vēl paspēt iesniegt līdz šī gada 11. septembrim.
Stāstot par Latvijas jauno uzņēmēju atsaucību, InnoEnergy Latvija vadītājs Viesturs Zeps norāda: “Neskatoties uz to, ka šobrīd ir vasara un Latvijas jaunie uzņēmēji mēdz pieteikšanos atlikt uz pēdējo brīdi, pašreiz saņemtie pieteikumi no Latvijas uzņēmējiem, kā arī konsultācijas par pieteikumu iesniegšanu norāda uz salīdzinoši augstu pretendentu gatavības un motivācijas līmeni. Tas mums rada pamatotas ambīcijas Latvijas jaunuzņēmumus sagatavot tādā līmenī, lai tie pretendētu uz labiem rezultātiem reģionālajos un Eiropas pusfinālos.”
Iepriekšējo gadu PowerUp! sacensību uzvarētāji šodien pazīstami kā starptautiski uzņēmumi, kas ar InnoEnergy atbalstu savus produktus ir strauji attīstījuši un realizējuši Eiropas, Āzijas un ASV tirgos. Arī šī gada uzvarētāji var cerēt ne vien uz naudas balvām, bet arī iespēju kļūt par Highway® programmas dalībniekiem, piekļūstot 150 000 eiro lielām finansējuma iespējām, kas sniegtu atbalstu komandas veidošanā, tehnoloģiskajā attīstībā, biznesa modeļa izveidē un saskaņošanā, kā arī starptautiska komercializācijas plāna izstrādē.
“Jau saņemto pieteikumu dažādība norāda uz jauno uzņēmēju spējām elastīgi reaģēt uz enerģijas nozares izmaiņām un pielāgot savus projektus jaunākajām tirgus tendencēm. Daudzi no saņemtajiem pieteikumiem fokusējas uz enerģijas produktu ietaupījumiem, kā arī strādā pie dabas aizsardzības. Mēs InnoEnergy vēlamies atbalstīt tādu uzņēmumu attīstību un produktu palaišanu tirgū, kuru ambīcijas sniedzas starptautiski,” stāsta Jakubs Milers (Jakub Miler), InnoEnergy Centrāleiropas biroja izpilddirektors un viens no PowerUp! organizatoriem.
Sacensību fināls norisināsies Ungārijas galvaspilsētā Budapeštā, taču vietējie finālisti tiks noskaidroti Rīgā, kam sekos intensīvu semināru virkne, kuru laikā viņi varēs strādāt pie piedāvājuma detaļu noslīpēšanas un publiskās runas prasmēm. Šobrīd jau 108 jaunuzņēmumi no 16 valstīm, tostarp arī Latvijas, ir iesnieguši savus pieteikumus dalībai sacensībās. Līdzīgi kā iepriekš, arī šogad apmācību seminārus dalībniekiem vadīs pieredzējuši jaunuzņēmumu un riska kapitāla eksperti.
PowerUp! sacensības gaida drosmīgus vizionārus, kas gatavi strādāt pie tehnoloģiju attīstīšanas, sniedzot ieguvumus gan to lietotājiem, gan izgatavotājiem, gan enerģijas piegādātājiem visā pasaulē. Projektu pieteikumus konkursam var paspēt iesniegt līdz šī gada 11. septembrim.
Lai piedalītos sacensībās, lūgums aizpildīt anketu: www.powerup.innoenergy.com
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…