Šodien mobilo sakaru operators BITE atklāja tirdzniecības centrā “Riga Plaza” Baltijā pirmo „BITES Jauno tehnoloģiju parku“. Parka izveidē investēti vairāk kā 130 000 eiro, un tā kopējā platība ir 150 m2, kas ir četras reizes lielāka nekā vidēji BITES klientu apkalpošanas centriem. Lai nodrošinātu klientiem aizraujošu mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi, jaunā tehnoloģiju parka piedāvājumā iekļautas vairāk kā 100 dažādas ierīces.
“Sekojot globālajām tendencēm un mūsu novērojumiem, kas liecina, ka cilvēki aizvien vairāk novērtē personisku pieeju apkalpošanā un iespēju izmēģināt dažādas preces un pakalpojumus, esam paplašinājuši ierasto klientu apkalpošanas centru standartu un izveidojuši pirmo jauno tehnoloģiju parku Baltijā. Tā ir īpaši plaša, moderna un interaktīva vide, kas ļauj iepazīt jaunākās tehnoloģijas, izmēģināt un gūt personīgo pieredzi pirms lēmuma pieņemšanas par to iegādi. Ikvienam interesentam būs iespēja izbaudīt augstas kvalitātes klientu apkalpošanas servisu un saņemt visus mūsdienu cilvēkam nepieciešamos mobilo tehnoloģiju risinājumus. Mūsu mērķis ir iedrošināt iedzīvotājus izmantot jaunās tehnoloģijas, gan izskaidrojot to praktisko pielietojumu, gan arī uzskatāmi nodemonstrējot darbības principus,” skaidro BITES vadītājs Kaspars Buls.
“BITES Jauno tehnoloģiju parks”, kas atrodas Rīgā, tirdzniecības centra “Riga Plaza” telpās, ir veidots atbilstoši uzņēmuma jaunajam, inovatīvajam klientu apkalpošanas centru konceptam, kas tika ieviests pērnā gada rudenī un kura mērķis ir nodrošināt esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem aizraujošu iepirkšanās un mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi.
Arī tā piedāvājums ir daudz bagātīgāks, turklāt pielāgots apmeklētāju vēlmēm un vajadzībām – vairāk nekā 100 dažādas ierīces un vairāki simti aksesuāru, tostarp ierīces, kas nav pieejamas citos BITES klientu apkalpošanas centros, piemēram, droni, “BOSE” austiņas un “GoPro Hero 5 Session” sporta kameras. Īpaši plašs ir “iPhone” un “Samsung” viedierīču un to aksesuāru klāsts, jo šo ražotāju preces BITES klienti iecienījuši visvairāk.
Vēl nebijis jaunums – “BITES Jauno tehnoloģiju parkā” regulāri tiks organizēti bezmaksas semināri par aktuālajām tendencēm tehnoloģiju jomā, piemēram, par efektīvākajiem mobilajiem risinājumiem māju drošībai, neparastām, taču praktiski noderīgām viedierīcēm makšķerēšanai, dārzkopībai un citiem hobijiem. Tos vadīs uzņēmuma tehnoloģiju eksperti. Ar mērķi nodrošināt esošajiem un potenciālajiem klientiem individuālāku apkalpošanu, šie eksperti darbosies šajā parkā arī ikdienā, sniedzot ikvienam interesentam konsultācijas par mobilajām ierīcēm, palīdzot sagatavot tās darbam, iesakot ērtākos risinājumus dažādām dzīves situācijām, piemēram, kā ātri, ērti un droši pārcelt datus no vecā viedtālruņa uz jaunu u.tml.
“BITES klientu apkalpošanas centrā, kas tirdzniecības centrā “Riga Plaza” darbojās iepriekšējos astoņus gadus, ik mēnesi apkalpojām vairāk nekā 10 000 apmeklētāju. Esam ambiciozi. Ņemot vērā iespējas, ko nodrošina “BITES tehnoloģiju parks”, kā arī to, ka jaunajās telpās varēsim nodrošināt vēl ātrāku un individuālāku klientu apkalpošanu, paredzam, ka tā vidējais apmeklētāju skaits, salīdzinot ar klientu apkalpošanas centru, varētu būt divas reizes lielāks,” tā K.Buls.
BITE jauno, inovatīvo klientu apkalpošanas centru konceptu, kas tika prezentēts 2016.gada rudenī tirdzniecības centrā “Domina Shopping”, Rīgā, pakāpeniski ievieš visā Latvijā. Līdz šim atbilstoši jaunajam konceptam iekārtoti jau 23 klientu apkalpošanas centri, investējot vairāk nekā 1.7 miljonus eiro. Līdz šā gada beigām uzņēmuma klientu apkalpošanas centru tīkla attīstīšanā plānots ieguldīt vēl aptuveni 400 000 eiro.
Kopumā šobrīd Latvijā darbojas 41 BITES klientu apkalpošanas centrs, no kuriem 16 atrodas Rīgā.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…