Šā gada oktobrī apritēs deviņi gadi, kopš izveidots pasaulē populārais mobilo aplikāciju veikals “Google Play”, kuru iecienījuši vairāk nekā miljards “Andorid” operētājsistēmas viedierīču lietotāju visā pasaulē. Aptuveni 90% pirkumu šajā veikalā ir saistīti ar mobilajām spēlēm.

“Nav noslēpums, ka “Android” ir populārākā mobilā operētājsistēma pasaulē, tostarp Latvijā. Šobrīd “Google Play” piedāvājums ir saistošs teju katram otrajam BITES klientam. Turklāt mūsu dati apstiprina “Google Play” statistiku – lielāko daļu jeb aptuveni 90% lietotāju tēriņu šajā veikalā veido mobilās spēles. BITES klienti īpaši iecienījuši “Supercell” izstrādātās spēles, piemēram, “Clash Royale” un “Boom Beach”. Turklāt viņu tēriņus veikalā veido galvenokārt maksājumi par dažādiem šo spēļu papildpakalpojumiem, piemēram, iespēju piešķirt spēļu varoņiem īpašas spējas,” norāda BITES Mārketinga direktore Diāna Šmite.

Šobrīd veikalā “Google Play” pieejami jau vairāk nekā 3 miljoni mobilo aplikāciju, kā arī 40 miljoni dziesmu, 5 miljoni digitālo grāmatu un vairāki tūkstoši filmu. Lielākā daļa šo aplikāciju pieejamas bez maksas, taču lietotāji ir iecienījuši arī maksas mobilās aplikācijas, starp kurām pieprasītākās ir dažādas mobilās spēles.

“Statista.com” dati liecina, ka veikala “Google Play” ieņēmumi no mobilajām spēlēm pērn sasniedza 2,4 miljardus eiro. Šā gada pavasarī ienesīgākās spēles bija “Monster Strike”, “Candy Crush Saga” un “Pokemon GO”. Jāpiebilst, ka “Candy Crush Saga” ir līdz šim populārākā mobilā spēle veikalā “Google Play” – tā lejupielādēta mobilajās ierīcēs aptuveni vienu miljardu reižu. Runā, ka ik dienu šī spēle tiek izspēlēta vairāk nekā 100 miljonus reižu.

Otrajā vietā starp ienesīgākajām mobilajām aplikācijām veikalā “Google Play” pagājušajā gadā bija izklaidējoša rakstura aplikācijas, piemēram, “Snapchat”, bet trešajā – mūzikas straumēšanai paredzētās aplikācijas. Piemēram, visvairāk pirktais skaņdarbs aplikācijā “Google Play Music” bija britu dziedātāja Eda Šīrana dziesma “Thinking Out Loud”, bet mūzikas albums – Adeles “25”.

Tāpat salīdzinoši liels pieprasījums bija pēc dažādiem maksas servisiem, piemēram, “1Weather” precīzākai laika prognozei un “Express VPN” drošākai publisko tīklu lietošanai.

“Mobilās aplikācijas ļauj padarīt mūsu ikdienu ērtāku un aizraujošāku, tāpēc paredzams, ka tuvāko gadu laikā pieprasījums pēc tām tikai turpinās palielināties. Domājot par klientu ērtībām, esam ieviesuši pakalpojumu, kas ļauj maksu par pirkumiem šajā veikalā pievienot BITES ikmēneša rēķinam. Šo iespēju ik mēnesi izmanto vidēji 2 000 uzņēmuma klientu, un viņu skaits turpina pieaugt,” informēja D.Šmite.

Lai arī veikalā “Google Play” pieejamo produktu cenas svārstās no dažiem eiro centiem līdz pat vairākiem simtiem eiro, “Citigroup Global Markets” analītiķu aprēķini liecina, ka šobrīd vidējais pirkums šajā veikalā ir 4,76 eiro vērtībā. Salīdzināšanai var minēt, ka vidējais BITES klientu pirkums “Google Play” ir 3 eiro vērtībā.

“Septembris ir BITES dzimšanas dienas mēnesis. Domājot, kā pārsteigt klientus savos svētkos, nolēmām viņiem pasniegt sava veida virtuālo dāvanu karti veikalā “Google Play”. Proti, turpmāk ikviens uzņēmuma klients, pieslēdzot šī veikala pirkumus BITES rēķinam pirmo reizi, saņems dāvanā 3 eiro pirmajiem pirkumiem. Šis piedāvājums, ņemot vērā vidējā pirkuma vērtību šajā veikalā, noteikti būs saistošs daudziem mūsu klientiem,” tā Šmite.  

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…