LG Electronics radījis zīmolu ThinQ, lai zem viena zīmola apvienotu visas savas 2018. gada mājsaimniecības iekārtas, plaša patēriņa elektronikas preces un pakalpojumus, kas izmanto mākslīgo intelektu. LG ThinQ produktiem un pakalpojumiem būs spēja izmantot padziļinātu mācīšanos un komunicēt vienam ar otru, pielietojot dažādas mākslīgā intelekta platformas no citiem ražotājiem kā arī LG paša izstrādāto DeepThinQ tehnoloģiju.
LG pirmo reizi par saviem savu darbību mākslīgā intelekta attīstīšanas lauciņā paziņoja 2017. gada CES izstādē, kad tika prezentēta DeepThinQ tehnoloģija. tai sekoja Wi-Fi savienojumu iekļaušana visās premium iekārtās, kas šogad nonāks tirgū. Jūnijā LG Seulā atvēra mākslīgā intelekta laboratoriju, lai apvienotu visus dažādos mākslīgā intelekta pētījumus un tehnoloģijas, kas atpazīst, deducē un mācās no balss, video un sensoriem. LG mākslīgā intelekta laboratorija palīdzējusi izstrādāt pasaulē pirmo gaisa kondicionētāju, kas spēj nolasīt telpas apmērus, kā arī inteliģentos ledusskapjus, veļas mazgājamās mašīnas un robotus putekļusūcējus.
„ThinQ zīmola mērķis ir parādīt, ka LG inteliģentie produkti vienmēr domā par jums un jūsu dzīves uzlabošanu,” norāda LG globālā marketinga centra vadītājs Hans Čenhī. „Mākslīgais intelekts ir tehnoloģiju nākamais līmenis, tāpēc mūsu pienākums, kā mājsaimniecības iekārtu un plaša patēriņa elektronikas preču tirgus līderim, ir padarīt mākslīgo intelektu pieejamāku un mazāk biedējošu.”
ThinQ zonā LG stendā izstādē CES no 9. līdz 12. janvārim tiks demonstrēts plašs 2018. gadam paredzētu LG mākslīgā intelekta produktu klāsts.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…