LG Electronics (LG) uzsāk sadarbību ar digitālās kartēšanas un vietas noteikšanas pakalpojumu sniedzēju HERE Technologies (HERE), lai piedāvātu nākamās paaudzes telemātikas risinājumus pašbraucošajiem automobiļiem. Šis risinājums apvieno LG telemātikas tehnoloģiju ar augstas precizitātes karšu datu un vietas noteikšanas pakalpojumiem, ko nodrošina HERE Open Location platforma. Šīs partnerattiecības piedāvās autoražotājiem visā pasaulē stabilu un drošu datu komunikāciju centru automatizētām un pilnībā pašbraucošām automašīnām.
Telemātika ir nozare, kas apvieno telekomunikāciju un informātiku, lai nodrošinātu transportlīdzekļiem tādus drošības un izklaides pakalpojumus kā navigāciju, atrašanās vietas noteikšanu un ārkārtas signālu nosūtīšanu ar dažādām komunikācijas tehnoloģijām, sākot ar GPS un DMB (digitālās multimediju pārraides) tīkliem un beidzot ar Bluetooth, Wi-Fi un mobilajiem savienojumiem. LG jau kopš 2013. gada apņēmies ieviest tirgū nākamās paaudzes risinājumus, kas piedāvā augstas precizitātes karšu informāciju, lai apmierinātu strauju izaugsmi piedzīvojošās pašbraucošo transportlīdzekļu nozares prasības.
HERE ir viens no pasaulē vadošajiem karšu datu un atrašanās vietas noteikšanas pakalpojumu sniedzējs autorūpniecības nozarei. Uzņēmuma tehnoloģija tiek izmantota vairāk nekā 100 miljonos automašīnu. HERE sadarbojas ar autoražotājiem, lai izstrādātu HD Live Map, kas ir ārkārtīgi precīzs uz mākoņdatos bāzēts karšu pakalpojums, kas atbalsta savienotas ADAS (modernas autovadītāja atbalsta sistēmas) un automatizētus braukšanas risinājumus.
HD Live Map identificē visus ceļu un apkārtnes elementus, tostarp ceļa marķējumus, ceļa zīmes, gājēju pārejas, ātruma ierobežojuma zīmes un luksoforus. Uzņēmuma HERE uzmanība tika 2015. gadā, kad pasaulē zināmas auto ražotāju kompānijas – Audi, BMW un Daimler – konsorcijs iegādājās HERE. Uzņēmums kopš tā laika piesaistījis papildu investorus.
Sensori transportlīdzekļa ADAS sistēmā, kas sastāv no kamerām, radariem un aerolāzerskenēšanas, nolasa apkārtējo vidi un nosūta datus mākonim kopā ar informāciju par blakus esošajiem transportlīdzekļiem, kas ievākta ar V2X (Vehicle-to-Everything). Visa ievāktā informācija tiek atkārtoti analizēta un pārraidīta uz transportlīdzekļu telemātikas sistēmām pielāgotai un automatizētai braukšanas informācijai.
LG telemātikas risinājumi atbalsta dažādas komunikācijas tehnoloģijas, sākot ar GPS un beidzot ar Bluetooth, Wi-Fi un mobilo komunikāciju. LG inženieri cītīgi strādā, lai attīstītu 5G produktus, kas būs četras līdz piecas reizes ātrāki par LTE ar 90% latentuma samazinājumu, kas ir lieliski piemērots nākamās paaudzes pašbraucošu transportlīdzekļu vadībai.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…