Tehnoloģiju attīstību rezultātā telefons ir kļuvis par neaizstājamu ierīci jebkura mūsdienīga cilvēka dzīvē. Lai labāk izprastu situāciju sabiedrībā, tālruņu ražotājs Huawei kopā ar starptautisko izpētes uzņēmumu IPSOS veikuši pētījumu, iegūstot datus no Austrumeiropas, Centrāleiropas un Skandināvijas reģionu valstīm, lai analizētu 24 stundas viedtālruņa lietotāja dzīvē.
Mums katram ir citādi telefona lietošanas ieradumi – kāds regulāri pārbauda darba e-pastus, cits sūta sirsnīgas ziņas otrajai pusītei, bet cits nespēj iemigt bez mūzikas klausīšanās. Pētījumā iegūtie dati liecina, ka 74% cilvēku pirms miega lasa ienākušos e-pastus, pārbauda jaunumus sociālajos tīklos vai nosūta īsziņas, savukārt 61% atzina, ka tās ir pirmās lietas, ko ierasts darīt tūlīt pēc pamošanās. Tieši tādēļ 53% respondentu telefonu ņem līdzi arī tad, kad dodas gulēt, bet 1 no 10 respondentiem tālruni atstāj sev blakus pat miegā.
Aptaujas rezultāti parāda, ka 49% respondentu paziņojumus savā telefonā pārbauda pat vairākas reizes stundā. Visbiežāk viedtālrunis tiek lietots informācijas meklēšanai, izklaidei, sociālo tīklu izmantošanai, ziņu lapu šķirstīšanai, navigācijai un norēķinu veikšanai. Šī pētījuma rezultāti liek apzināties, cik ļoti patiesībā esam pieķērušies saviem telefoniem. Kā populārākos iemeslus, kam viedtālrunis nepieciešams ikdienā, respondenti norādīja, ka tālrunis viņiem nepieciešams īsziņu nosūtīšanai (86%), fotografēšanai (85%), kā arī sociālo tīklu izmantošanai (81%). Tāpat Huawei pētījuma dati atklāj, ka 58% no aptaujātajiem tālrunis ir līdzi pat vairāk kā 13 stundu dienā, bet 27% cilvēku katru dienu 3-4 stundas aktīvi izmanto ierīci.
Fakts, ka telefonā regulāri ieskatāmies, kad esam ceļā, darbā vai mājās, nevienu nepārsteidz, taču veiktajā pētījumā atklājās, ka 34% respondentu telefonu neizlaiž no rokām arī ejot uz labierīcībām, 26% respondentu ņem telefonu līdzi uz vannasistabu, 57% – dodoties uz virtuvi, bet 34% – uz bērnu istabu.
Telefons ir kļuvis par pēdējo lietu, ko redzam pirms iemigšanas, un pirmo, pēc kā sniedzamies no rīta. Dienas gaitā cilvēki ir pieraduši izmantot viedtālruni informācijas meklēšanai internetā, e-pastu lasīšanai, kā arī zvanīšanai un īsziņu rakstīšanai, tāpēc šķiet pat pašsaprotami, ka 96% cilvēku no mājas neiziet bez telefona. Interesanti ir arī tas, ka 43% respondentu atzina, ka dodas atpakaļ uz mājām, ja aizmirsuši paņemt telefonu, pat tad, ja tā dēļ tiek kavēts darbs. Tas ļauj saprast, cik ļoti liela nozīme mūsu dzīvēs ir viedtālrunim un saziņas iespējām, ko tas sniedz.
Par Huawei Consumer BG
Huawei produkti un pakalpojumi pieejami vairāk nekā 170 valstīs, un tos izmanto viena trešdaļa pasaules iedzīvotāju. ASV, Vācijā, Zviedrijā, Krievijā, Indijā un Ķīnā atvērti kopā sešpadsmit izpētes un attīstības centri. Huawei Consumer BG ir viena no trim Huawei biznesa struktūrvienībām, tā nodarbojas ar viedtālruņiem, mobilajām platjoslas iekārtām, iekārtām mājām un mākoņpakalpojumiem. Huawei globālais tīkls balstās uz 20 gadu pieredzi telekomunikāciju nozarē, un uzņēmums darbojas, lai nodrošinātu jaunākas tehnoloģijas patērētājiem visā pasaulē.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…