ASV kompānija “Valve”, kas aizvadītajos gados ir labāk zināma kā videospēļu iegādes platformas “Steam” īpašniece, ir publicējusi savas pirmās portatīvās konsoles attēlus un to jau ir iespējams rezervēt iegādei.

Jauno portatīvo iekārtu sauks “Steam Deck” un kompānija apgalvo, ka tā būs gana jaudīga, lai ar to varētu spēlēt arī pašas prasīgākās datorspēles.

“Steam Deck” tiešais konkurents ir japāņu kompānijas “Nintendo” populārais produkts “Switch”, kas vienlaikus ir gan portatīva, līdzi nēsājama konsole, gan arī pie TV pieslēdzama tradicionālā spēļu konsole. Jāmin gan, ka arī “Valve” produktu varēs pieslēgt pie televizora.

“Valve” konsolei tāpat kā konkurentam ir 7 collu liels ekrāns, bet tā svērs teju divas reizes vairāk – 669 gramus. BBC vēsta, ka iekārtas sākumcena būs 399 dolāri, kas ir pielīdzināma konkurenta cenai.

Paredzams, ka iekārta pie lietotājiem nonāks šī gada decembrī. Tomēr jāmin, ka nav skaidrs, cik ātri un viegli iekārtu būs iespējams saņemt, jo visā pasaulē vēl aizvien valda Covid-19 pandēmijas izraisīts pusvadītāju un citu elektronisko komponentu iztrūkums.

Viedokļi par jauno iekārtu dalās – daļa, atsaucoties “Nokia”, “Sony” un virknes citu kompāniju centieniem ielauzties portatīvo konsoļu tirgū un cīnīties ar “Nintendo”, uzskata, ka tai nespīd spoža nākotne. Citi norāda, ka datorspēles nav paredzētas spēlēšanai uz maziem ekrāniem.

Vienlaikus ir eksperti, kas domā, ka iekārta varētu pavērt jaunu tirgu datorspēlēm. “”Valve” spēs piegādāt produktu ar pievilcīgu cenu tās veiktspējai un upurē ienākumus, lai uzsāktu jaunu datorspēļu iekārtu paaudzi,” komentējis analītikas uzņēmuma “Ampere Analysis” eksperts Pīrs Hārdings-Rolss.

Vienlaikus jāmin, ka iekārtai būs jākonkurē arī mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem, kuru jauda jau šobrīd teorētiski ļauj spēlēt grafiski prasīgas videospēles.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…