Bezskaidras naudas norēķinu popularitāte aizvien pieaug, tāpēc, rūpējoties par klientu ērtībām, mobilo sakaru operators BITE uzsācis sadarbību ar Mobilly. Turpmāk, apmaksājot autostāvvietu vai iegādājoties vilciena, autobusa biļeti, maksu par šo pakalpojumu varēs pievienot BITES pakalpojumu rēķinam.
Norēķinu servisa “Visa” veiktā pētījuma (Digital Payments Study*) dati liecina, ka Eiropā pēdējā gada laikā trīskāršojies to cilvēku skaits, kuri regulāri veic norēķinus, izmantojot mobilās ierīces – 2016.gada nogalē šo iespēju izmantoja katrs otrais jeb 54% Eiropas iedzīvotāju. Visstraujāk mobilo norēķinu izmantošanas biežums audzis starp lietotājiem vecumā no 55 līdz 64 gadiem. Aiz tiem uzreiz ierindojas tā dēvētie milleniāļi jeb lietotāji vecumā no 18 līdz 34 gadiem.
“Arī Latvijā mobilie norēķini kļūst arvien populārāki, tādēļ, sekojot šai klientu tendencei arī mums – mobilo sakaru operatoram – tai ir jāpielāgojas. Viens no iecienītākajiem šādu norēķinu veidiem Latvijā ir Mobilly sniegtie pakalpojumi, ko Latvijā izmanto jau vairāk kā 100 000 cilvēku,” skaidro BITES vadītājs Kaspars Buls, “Tādēļ, lai klientiem tādi ikdienas norēķini kā autostāvvietas apmaksa vai biļešu iegāde sabiedriskajā transportā būtu īpaši ērta un droša, turpmāk to varēs pievienot Bites ikmēneša rēķinam.”
Iespēja pievienot Mobilly maksājumus BITES rēķinam var izmantot gan klienti, kas ikdienā aktīvi izmanto Mobilly aplikāciju telefonā, gan arī tie, kas dod priekšroku norēķiniem ar īsziņas palīdzību. Aplikācija lieti noder dažādās dzīves situācijās, piemēram, ja vajadzīgajā brīdī nav pieejama skaidra nauda vai sabiedriskā transporta biļešu tirdzniecības vietā ir gara rinda.
“Mēs esam ļoti priecīgi uzsākt sadarbību ar Biti un piedāvāt šo pakalpojumu vairāk kā 550 000 BITES klientu,” komentē Mobilly izpilddirektors Ģirts Slaviņš. “Mums tāpat kā BITEI klientu apkalpošana un nepieciešamo iespēju sniegšana ir prioritāte. Tā kā Mobilly pakalpojumus ikviens iedzīvotājs var izmantot visur, kur pieejami mobilie sakari, šāda sadarbība ir loģisks attīstības solis. ”
“Sadarbība ar Mobilly ir viens no veidiem, kā BITE seko pasaules tendencēm. Pirms kāda laika uzsākām līdzīgu sadarbību ar norēķinu aplikāciju Monea. Tāpat, arī norēķinus, kas veikti GooglePlay aplikācijā, iespējams pievienot Bites rēķinam. Mums ir prieks, ka šādā veidā varam atvieglot mūsu klientu ikdienu,” atklāj Buls.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…