Lattelecom grupas peļņa šī gada pirmajos deviņos mēnešos pieaugusi par 8%, kopumā sasniedzot jau 25,6 miljonus eiro. Grupas ieņēmumi sasnieguši 141 miljonu eiro, liecina koncerna neauditētie finanšu rezultāti.
Šogad ieņēmumi palielinājušies televīzijas pakalpojumiem, būtiski – par 66% filmu, seriālu un tiešraižu lietotnei Shortcut. Labi rādītāji sasniegti datu centru biznesā (pieaugums par 23%), kā arī strauji pieaug reklāmas ieņēmumi, ko izdevies dubultot, salīdzinot ar tādu pašu periodu pērn.
“Shortcut, elektroenerģijas pakalpojums tet, unikāls saturs mūsu TV kanālos – šie pakalpojumi stiprina Lattelecom piedāvājumu, turklāt nedomājam pie tā apstāties. Šomēnes ikvienam piedāvājām iespēju sarunāties ar pirmo klientu atbalsta robotu latviešu valodā – Anete, kas izstrādāts kopā ar Latvijas uzņēmumu Tilde. Datu monetizācija, drošības risinājumi, mākslīgais intelekts – katru ceturksni strādājam pie idejām, lai radītu arvien jaunus pievienotās vērtības pakalpojumus,” saka Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Būtisku attīstību šogad uzrāda tehnikas tirdzniecība, ko veicina plašāks preču klāsts, lattelecomveikals.lv attīstība un dalītā maksājuma iespējas. Salīdzinot ar pērnā gada pirmajiem deviņiem mēnešiem, tehnikas tirdzniecības ieņēmumi pieauga par 67%. Par 17% pieauga programmatūras izstrādes ieņēmumi.
Trešais ceturksnis bija zīmīgs arī ar to, ka elektroenerģijas pakalpojumu tet izvēlējās jau 12 000 klienti. Septembrī Lattelecom atklāja atvērto datu centru, kurā vietējie un ārvalstu mobilo, telekomunikācijas operatori un interneta pakalpojumu sniedzēji var izvietot savu infrastruktūru, veidojot savienojumus ar citiem operatoriem. Labas ziņas arī Rīgas izglītības iestādēm, jo noslēdzās vērienīgs Lattelecom un Rīgas domes projekts, ar kuru 285 izglītības iestādēs ierīkots bezmaksas WiFi tīkls.
Jaunumi arī televīzijas skatītājiem: 2018. gada maijā Lattelecom klienti īpašā hokeja TV kanālā varēs sekot līdzi Pasaules čempionātam, pirmo reizi Latvijā HD kvalitātē un ar latviešu un krievu valodas izvēli. Šāda iespēja iegūta, sadarbojoties ar Latvijas televīziju. Savukārt 2018. gada sākumā Lattelecom nodrošinās Phjončhanas ziemas olimpisko spēļu pārraides. Noslēdzot vienošanos ar Discovery Communications, ekskluzīvas tiesības retranslēt olimpiskās spēles iegūtas arī 2020. gada Tokijas vasaras olimpiskajām spēlēm.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…