Tehnoloģiju uzņēmums SIA “Tet” samazina internetam piešķirtās atlaides apjomu, kā rezultātā par vidēji 12% pieaugs pakalpojuma cena ar atlaidi, pavēstīja “Tet” Sabiedrisko attiecību un korporatīvās komunikācijas daļas direktore Lāsma Trofimova.
Viņa norādīja, ka šobrīd netiek mainītas “Tet” pakalpojumu pamatcenas un cenu izmaiņas skars tikai to daļu klientu, kas izmanto atlaižu programmas.
Vienlaikus Trofimova norādīja, ka arī “Tet” piedāvātos pakalpojumus ietekmē inflācija, tehniskā aprīkojuma un elektrības cenu, kas gada laikā kāpušas 2,5 reizes, kā arī citu resursu būtiskais izmaksu pieaugums, tomēr “Tet” turpinās darbu, lai klientiem sniegtu viņu pieaugošajām prasībām atbilstošus kvalitatīvus pakalpojumus, uzņēmums strādātu efektīvāk un nebūtu jāceļ pakalpojumu cenas.
“Tet” klientu līgums paredz iespēju grozīt pakalpojumu tarifu, atbilstoši Elektronisko sakaru pakalpojumu likumam par to savlaikus jeb vienu mēnesi iepriekš informējot klientus, sacīja Trofimova.
Jau vēstīts, ka “Tet” koncerns pagājušajā gadā strādāja ar 253,253 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 13,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet koncerna peļņa samazinājās par 5,1% – līdz 28,852 miljoniem eiro. Vienlaikus pašas “Tet” apgrozījums 2021.gadā bija 200,618 miljoni eiro, kas ir par 12,5% vairāk nekā 2020.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 11% un bija 26,778 miljoni eiro.
“Tet” pieder valstij SIA “Publisko aktīvu pārvaldītājs “Possessor”” personā (51%) un telekomunikāciju kompānijas “Telia Company” meitasuzņēmumam “Tilts Communications” (49%). “Tet” grupā ir uzņēmumi “Tet”, “Citrus Solutions”, “Data Experts”, “Helio Media” un “Baltijas datoru akadēmija”. “Tet” pieder 23% SIA “Latvijas mobilais telefons” daļu.