Lai 160 sievietēm Baltijā (Latvijā un Lietuvā) palīdzētu apgūt pamatzināšanas, kas nepieciešamas turpmākām mācībām informācijas tehnoloģiju (IT) jomā, lai vēlāk uzsāktu darba gaitas, nevalstiskā organizācija Riga TechGirls kopā ar Accenture atklāj She Goes Tech ziemas mācību sezonu.

Mācības ir piemērotas sievietēm, kurām nav pamatzināšanu datorzinātnē, bet ir vēlme un interese sākt karjeru IT jomā, piemīt analītiskā domāšana un ir labas angļu valodas zināšanas. Mācības notiks attālināti, darba dienu vakaros, lai tās var apvienot ar darba pienākumiem vai citiem kursiem, pienākumiem. Plašāk par mācībām varēs uzzināt Riga TechGirls organizētajā tiešsaistes meetup pasākumā 8. decembrī (pieteikšanās Riga TechGirls Facebook kontā).

160 sievietēm būs iespēja apgūt nozarē augsti pieprasītas programmēšanas valodas tādas kā Java, JavaScript, .NET, Scala, kā arī atsevišķā kursā varēs uzzināt plašāk par DevOps principiem. Iepriekšējo sezonu pieredze liecina, ka, pārnākot no citām nozarēm, vieglāk apgūt IT prasmes, ir cilvēkiem, kuriem bijusi darba pieredze kādā no STEM virzieniem, finanšu pakalpojumu jomā vai iegūta STEM izglītība, grāds ekonomikā.

“She Goes Tech programma ir īpaši piemērota sievietēm, kuras vēlas mainīt profesiju un dzīvi. Lai arī jaunas profesijas apguve un karjeras uzsākšana prasa pūles un laiku, kā arī nopietnu mācīšanos, vienlaikus tā ir iespēja sākt jaunu karjeru un profesionālo izaugsmi. Lai sievietēm būtu vieglāk izvēlēties sev piemērotāko IT apmācību jomu, kā arī, ņemot vērā iepriekš novēroto lielo sieviešu interesi uzzināt vairāk par dažādām IT profesijām un tehnoloģijām, šajā ziemas sezonā, papildu meetup pasākumam, rīkosim piecas demo sesijas par katru apmācību jomu. Tajās pieredzējuši jomas speciālisti dalīsies pieredzē, sniegs ieskatu ikdienas pienākumos, kā arī pastāstīs par karjeras un izaugsmes iespējām,” skaidro Riga TechGirls vadītāja Anna Andersone.

“Apmācību programmas un citas iniciatīvas, kā arī lielāka sieviešu interese par karjeras iespējām IT nozarē ir devušas iespēju pakāpeniski palielināt sieviešu īpatsvaru nozarē. Lielāka interese skaidrojama ar jomas izaugsmi, stabilitāti un nosacījumiem, jo darba pienākumus ir iespējams veikt arī attālināti, tādējādi uzlabojot balansu starp profesionālajiem darba pienākumiem un privāto dzīvi. Tehnoloģijas attīstās ļoti strauji, tāpēc IT nozarē vēlmei pilnveidoties, spējai mācīties un iegūt jaunas zināšanas ir jāsaglabājas visu turpmāko dzīvi. Accenture iestājas par to, lai līdzvērtīgas iespējas tiek nodrošinātas ikvienam darbiniekam, ņemot vērā viņa kompetenci, zināšanas, vēlmi un motivāciju mācīties, tāpēc aicinu dalībnieces pēc She Goes Tech programmas pieteikties tālākām mācībām Accenture bootcamp,” norāda Accenture vadītājs Baltijā Maksims Jegorovs.

She Goes Tech mācības notiks angļu valodā. Pieteikšanās termiņš apmācībām ir 8. janvāris.

Saņemtie pieteikumi tiks vērtēti pakāpeniski, atkarībā no mācību sākuma datuma. Pirms mācībām dalībniecēm būs jāpilda divi testi, kuros tiks pārbaudītas analītiskās domāšanas spējas un angļu valodas zināšanas. Tāpat vērība tiks pievērsta dalībnieču vēlmei mācīties, kā arī CV.  Informācija par mācībām un pieteikšanās termiņiem ir pieejama: www.shegoestech.lv mājas lapā.

Lai aizvien vairāk sieviešu apsvērtu un sāktu karjeru IT nozarē, Riga TechGirls kopā ar partneriem 2019. gadā izveidoja apmācību programmu She Goes Tech. Iepriekšējo sezonu dalībnieču pieredze liecina, ka She Goes Tech iegūtās zināšanas ir bijusi laba bāze, lai iegūtu pamata iemaņas darbam IT jomā un turpinātu pilnveidot savas prasmes. Turklāt daļa no dalībniecēm šobrīd jau strādā IT nozarē dažādos uzņēmumos – gan lokāla mēroga, gan starptautiskos uzņēmumos kā Accenture.

Riga TechGirls ir IT nozarē iesaistītu sieviešu radīta kopiena, kuras mērķis ir izglītot sievietes un iedvesmot pievienoties IT nozarei. Riga TechGirls mērķis ir dažādot IT nozari, iesaistot vairāk sieviešu, lai viņas kļūtu ne tikai par tehnoloģiju patērētājām, bet arī radītājām.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In Jaunumi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…