Latvijā darbību uzsākusi finanšu starpniecības uzņēmuma “Fundvest” mobilā aplikācija, kas piedāvā piekļuvi darījumiem ASV un Eiropas Savienības biržās. Aplikācija ļauj lietotājiem iegādāties akcijas un biržā tirgotos fondus (ETF), automatizēt savas investīcijas un komunicēt ar citiem aplikācijas lietotājiem. Kā uzsver uzņēmuma dibinātāji, “Fundvest” unikalitāte ir pakalpojuma caurspīdīgumā un zemajā komisijas maksā, kas ļauj investoriem veikt savas darbības ar fiksētu komisijas maksu 0,35% apmērā.

Uzņēmums atvēris birojus visās Baltijas valstīs. Birojs Rīgā apkalpos klientus, turpinās pakalpojumu attīstību un uzlabošanu, kā arī rūpēsies par visu atbilstības un darījumu caurspīdīguma regulu ievērošanu. Latvijas Banka “Fundvest” darbību apstiprināja šīgada sākumā, piešķirot B kategorijas starpniecības uzņēmuma licenci.

“Baltijas valstis ir pirmās, kurās sākam piedāvāt “Fundvest” mobilās aplikācijas pilnās funkcionalitātes priekšrocības. Mēs esam izvirzījuši ambiciozu mērķi nodrošināt Baltijas valstu iedzīvotājiem inovatīvu un caurspīdīgu aplikāciju, kas ļauj savus finanšu līdzekļus pārvaldīt daudz efektīvāk,” pauž “Fundvest” dibinātājs un izpilddirektors Rasmuss Klāsens (Rasmus Klaassen). Uzņēmuma dibināts uzsver, ka regulāras un konsekventas investīcijas rada augstāku vērtību par vienreizējām darbībām finanšu tirgos, tāpēc “Fundvest” ir vislabāk piemērota tieši ilgtermiņa investīcijām.

“Mūsu misija ir sniegt pieeju ASV un Eiropas akciju tirgiem, kas ļautu arī ikvienam Latvijas iedzīvotājam veidot ilgtermiņa investīcijas akcijās un fondos, vienlaikus nemudinot cilvēkus veikt riskantus darījumus un saglabājot pakalpojuma cenu pieejamā līmenī. Pie mums var nopirkt gan pasaules pazīstamāko uzņēmumu akcijas, gan daļas atlasītos Eiropas fondos. Mūsu priekšrocība ir, ka mēs piedāvājam visā pasaulē populārus un laika gaitā sevi pierādījušus finanšu produktus bez riskantām inovācijām un nesaprotamām izmaksām, kas noslēptas sīkā drukā. Viss ir caurspīdīgs, vienkāršs un vienlaikus pieejams latviešu valodā, turklāt latviski ir pieejami arī fondu apraksti un cita saistoša informācija,” izceļ “Fundvest” tehniskais direktors Mārtiņš Untāls. “Latvijas tirgus ir nobriedis lielākai konkurencei investīciju jomā, un šobrīd ir arī ļoti labs laiks, lai investētu – tirgus ir nokrities un akciju cenas ir zemas. Nekad nevar paredzēt nākotni, taču mēs esam optimisti. Domāju, ka Latvijā un pasaulē atgriezīsies izaugsme, un, investējot tagad, mēs visi varēsim baudīt šīs izaugsmes augļus.”

Uzņēmums savu darbību uzsāka 2020. gadā Igaunijā kā slēgtā tipa ieguldījumu fonds un pārvaldīja aktīvus ar tirgū pieejamajiem banku un citu finanšu iestāžu investīciju rīkiem. Uzņēmuma dibinātāji ir trīs finanšu, tehnoloģiju un biznesa attīstības eksperti: Rasmuss Klāsens, Mārtiņš Untāls un Sanders Sīms Vahers (Sander Siim Vaher).

Kā skaidro uzņēmuma izpilddirektors R. Klāsens, pēc dažādu platformu izcenojumu izpētes tika konstatētas daudzas nepilnības – augsti neaktivitātes rādītāji, kā arī papildu maksas par platformu pārvaldību, kontu uzturēšanu, depozītu un līdzekļu izņemšanu. “Tirgū nebija rīka, kas atbilstu mūsu klientu vajadzībām. Mēs redzējām augstu pieprasījumu šādam risinājumam un uzsākām platformas izveidi mūsdienīgai un inovatīvai finanšu pakalpojumu izmantošanai. Esam radījuši gan iesācējiem, kad pieredzējušies investoriem ērtu produktu.”

Mobilās aplikācijas izveidei un darbības attīstībai Latvijā uzņēmums no privātajiem investoriem ieguva 500 000 eiro. Prognozes liecina, ka pirmajā darbības gadā Baltijā uzņēmums piesaistīs ap 16 000 investoru, no tiem 5000 Latvijā.

Mobilā aplikācija ir pieejama “Android” un iOS vidēs. Latvijas iedzīvotāji tai var piekļūt “Google Play” un “App Store” veikalos.

Iegādājoties aktīvus, “Fundvest” piemēro fiksētu komisijas maksu 0,35% apmērā no darījuma vērtības un 0,5% valūtas kursa maiņas maksu, ja darījums netiek veikts eiro valūtā.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In Jaunumi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…