Lielākais un tehnoloģiski modernākais mākoņskaitļošanas un IT infrastruktūras risinājumu nodrošinātājs Ziemeļeiropā, datu centrs DEAC, paziņo par jaunas automatizētas digitālās platformas myDEAC pieejamību, kas nodrošinās tūlītēju piekļuvi nepieciešamajiem IT resursiem, ko vēl ērtāku padarīs pay-as-you-go maksājumu sistēmas modelis.

Produkta galvenā ideja ir palīdzēt klientiem mūsdienu straujajā tempā atrisināt svarīgus jautājumus ātri un tieši tad, kad tas ir nepieciešams. myDEAC piedāvās iespēju izveidot un pārvaldīt virtuālos serverus, kā arī pasūtīt citus pakalpojumus tiešsaistē. Platforma veidota tā, lai jūs varētu izveidot, apstādināt vai pilnībā pārtraukt izmantot savu virtuālo serveri jebkurā laikā, vai arī iegādāties to tikai uz pāris stundām, samaksājot tikai par patērēto laiku. Turklāt, šī platforma ir atjaunināta klientu kabineta versija gan esošajiem, gan jaunajiem klientiem, kuri varēs ērti apskatīt līgumus, esošos pakalpojumus, saņemt un apmaksāt rēķinus, kā arī pasūtīt jaunus pakalpojumus.

Šobrīd DEAC aicina ikvienu piedalīties jaunās myDEAC platformas testā un dalīties ar atsauksmēm par lietošanas pieredzi. Visi lietotāji, kuri piedalīsies izmēģinājumā, saņems 200 EUR uz savu myDEAC digitālās platformas kontu.

Lai kļūtu par testētāju un saņemtu 200 EUR:

  1. Reģistrējieties, noklikšķinot uz saiti – https://my.deac.eu/auth/sign-up
  2. Izveidojiet jaunu darba vietu – Workspace
  3. Nosūtiet pieprasījumu uz tehnisko departamentu ar virsrakstu – Test user (aploksnes ikoniņa, augšējā labajā stūrī).
  4. Uzgaidiet, kamēr nauda tiks ieskaitīta Jūsu kontā un sāciet testēšanu.
  5. Izmēģinājumam Jūs uzreiz saņemsiet 100 EUR myDEAC platformā. Pēc testa beigām Jums tiek piešķirts papildus bonuss 100 EUR apmērā, kā pateicība par Jūsu iesaisti myDEAC platformas uzlabošanā.
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In Jaunumi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…