Omniva Grupa noslēgusi stratēģiskās partnerības līgumu ar Francijas un Šveices nacionālo pasta pakalpojumu sniedzēju kopuzņemumu Asendia, tādējādi sniedzot iespēju Baltijas tiešsaistes mazumtirgotājiem uzsākt un paplašināt pārdošanu jaunos ārvalstu tirgos Centrālāzijā un Kaukāza reģionā.

Vienlaikus, noslēgtā vienošanās patērētājiem nodrošinās piekļuvi virknei globālo interneta veikalu plašajam sortimentam. Tādējādi ikvienam Baltijas iedzīvotājam būs iespējas saņemt pasūtītās preces ātrāk un ērtāk.

“Šī vienošanās ir nepārprotams uzticības apliecinājums Omniva zīmolam un mūsu nodrošinātajiem starptautisko sūtījumu risinājumiem. Ne mazāk svarīgi ir tas, ka Omniva un Asendia sadarbība ir lieliska iespēja visai Baltijas e-komercijas nozarei un tās klientiem, jo tā dos iespēju mums sniegt patiešām izcilus pakalpojumus un palīdzēt sasniegt pat 294 miljonu plašu auditoriju vietējiem nozares uzņēmumiem. Esmu pārliecināts, ka šīs sadarbība palīdzēs mums aptvert gan visstraujāk augošos patēriņa tirgus, gan arī nodrošināt klientiem izcilu servisu,” norāda Omniva Grupas valdes priekšsēdētājs Marts Megi (Mart Mägi).

Noslēgtā partnerība nozīmē, ka Omniva būs atbildīga par klientu sūtījumu piegādi ne tikai trīs Baltijas, bet arī 20 citās valstīs. Ar savu plašo tīklu, loģistikas iespējām, ciešām saiknēm dažādos reģionos un bagātīgo pieredzi e-komercijas jomā, Omniva savienos arī Asendia ar Baltijas valstīm, Somiju, Austrumeiropu, kā arī Centrālāziju un Kaukāzu.

Komentējot noslēgto partnerības līgumu, Asendia izpilddirektors Marks Pontets (Marc Pontet) uzsvēra: “Mūsu sadarbība ar Omniva apliecina mūsu uzticību mūsu klientiem un vēlmi turpināt izstrādāt risinājumus ikvienā pasaules vietā, kur pieaug tiešsaistes iepirkšanās popularitāte.”

Tirgus potenciāla kontekstā šī partnerība dos iespēju nodrošināt tiešsaistes mazumtirgotājiem piekļuvi globālajam tirgum 30 valstīs, kurās ir 294 miljoni potenciālo tiešsaistes pircēju. Saskaņā ar Statista Digital Market Outlook novērtējumu, ieņēmumi no e-komercijas tuvāko gadu laikā deviņās Centrālāzijas un Kaukāza valstīs vien pieaugs un 2025. gadā sasniegs 15 miljardus ASV dolāru.

Abi uzņēmumi ir ieinteresēti un gatavi šīs partnerības ietvaros sniegt pakalpojumus iespējami tuvākajā laikā un saskaņā ar pašreizējiem plāniem, tas tiks uzsākts 2023. gada otrajā ceturksnī.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In Jaunumi

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…