Jau diezgan ilgu laiku lietoju brīnumu, kas nosaukts par Waze. Tapēc ir radušies dažādi secinājumi. Pastiprināti jauni lietotāji, kas atpazīstami pēc sejiņas ar knupīša simbolu, parādījās novembra beigās, tieši tai laikā, kad Latvijas republikā sākās fotoradaru bums. (wbaby) Waze visur tika reklamēta kā labs pretlīdzeklis. Protams, ir vajadzība izpildīt noteiktas tehniskās pamatprasības. Taču tās nav nemaz ne tik neizpildāmas. Tā nu šo jauno lietotāju paliek aizvien vairāk. Par godu šim pasākumam es pievienoju jaunus smailijus savam blogam ar waze simboliku. Atliek cerēt, ka projekts izdosies un iegūs popularītāti lielāku 🙂
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…