Iespējams, ka tā no organizātoru puses ir liela kļūda. Bet varbūt vienkārši tehnisko cilvēku neizdarība, taču nepamanīju nevienu brīdi, kad šīs biļetes internetā reāli arī varēja iegādāties. Pieņemu, ka pie vainas ir tieši tehniskās nepilnības jo šovakar cmf mājaslapa īsti labi nedarbojas un brīžiem nedarbojas nemaz. Oficiālus komentārus no organizātoriem mēģināšu izspiest vairāk. Taču brīdī, kad lapa gāja, tajā bija rakstīts, ka biļešu iepriekšpārodšana internetā ir beigusies. Tās varēšot iegādāties ceturtdienas vakarā klubā Flyzone, kas, starp citu, ir arī viens no pasākuma tiešajiem organizātoriem. Pārējie mirstīgie tās varēs iegādāties tieši pie ieejas. Cena būšot 8ls. Taču ir arī kāda laba ziņa. Manās rokās ir nonākuši pāris ielūgumi uz šo pasākumu, un doma ir tos izspēlēt starp mājas lapas aktīvākajiem lasītājiem. Par galīgo realizāciju sekojiet paziņojumiem.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…