Viņa kolēģi viņu sauc par Latvijas smagāko reperi. Viņu sauc Dairis. Pats viņs par šo dziesmu saka sekojoši “Plīšu lācītis...stāsts par kādu atgadījumu, dzīves steigā bieži skrienot nepamanam kas notiek ap mums, bet dažreiz kāda šķietama neveiksme var izrādīties kā jauks piedzīvojuma sākums...ar ko tas turpināsies un beigsies ir vien likteņa ziņā
” Dziesma „ Plīšu Lācītis” ir no Daira topošā albūma „Kam Negadās”. Dziesmas pamatā ir kāds stāsts par jauku un pārsteidzošu satikšanos ar kādu meiteni, bet liktenim bija citi plāni saistībā ar šo meiteni.... kādi? To var dzirdēt dziesmā.
Kolēģe man teica, ka noklausoties šo dziesmu es vēl vairāk pateikšu, ka viņas visas ir vienādas Ne gluži tā, bet dziesma interesanta. Veiksmi Dairim ar albūmu!
Dziesma ierakstīta studijā Kalvesstudio, miksēja Dairis. Dziesmas pamatu uztaisīja Traka Melodija, basu un ģitāru iespēlēja Pēteris Upelnieks.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…