Pēdējā laika, dēļ daudzajām kataklizmām un vienkārši klizmām, bija nedaudz apdzisis mans dzīves prieks. Pat par spīti tam, ka ir plāns, kā no tām izkulties. Taču vakardiena to visu mainīja. Pat ļoti mainīja.
Ļoti maza, bet ļoti laba kompānija. Un ļoti laba mūzika. Ja ne vislabākā. Kas tā bija par mūziku? Psihodēliskā protams. Pinkfloyd. Secinājām, ka ne tikai man, bet arī citiem, klausoties šo mūziku, pazūd laika izjūta. Domas aizceļo kaut kur tālu prom plašumā. Kā teica reiz savā laikā Gustavs, kopā ar ceļojošajām ciltīm. Un pēkšņi visas problēmas šķiet tik sīkas un mazas. Ir tikai šis brīdis. Ir tikai šī mūzika. Un viss pārējais ir tik mazsvarīgs un sīks. Tas īstenībā ir pat diezgan biedējoši, taču bieži vien tik nepieciešami. Nav vajadzīgi nekādi speciāli relaxe albūmi ar dabas skaņām, vai citi sūdi. Pietiek ar Deividu Gilmoru. Ar viņa ģitārspēli un dziļo liriku.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…