Ir iestājusies ziema. Daudzi to noteikti ir pamanījuši. Kapēc es par to rakstu? Tapēc, ka esmu izbaudījies ziemas priekus uz kopējās satiksmes autoceļiem. Šo pāris nedēļu laikā, esmu paspējis gan kārtīgi izslidināties. Esmu paspējis gandrīz būt grāvī. Labi, ka gandrīz. Es saprotu, ka valstī ir krīze. Es saprotu, ka nav viegli mūsu valdībai, bet pietiek čakarēt tos, kas maksā nodokļus. Ja mēs, nodokļu maksātāji, nositīsimies uz kopējās lietošanas autoceļiem, tad kas valstij maksās nodokļus? Tagad ir modē teiciens, ka nevis ceļš ir bijis nepiemērots, bet gan ātrums ir bijis pārāk liels vai riepas pārāk švakas. Vecāka gadu gājuma cilvēki atceras, ka agrāk tehniskajā apskatē varēja tikt cauri ar 2mm protektoru ziemas apstākļos. Tagad tie jau ir 4mm un prasības tikai aug. Sanāk, ka mēs maksājam nodokļus aizvien lielākus un ceļi paliek aizvien sliktāki. Vai tas nav absurdi ?
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…