Kādā, nepārāk blīvi apdzīvotā eiropas karaļvalstī, reiz dzīvoja parasts puisis.Viņš bij ceļojis uz citiem pasaules nostūriem un šo to bij arī redzējis!Un tad kādu dienu, pēkšņi viņu negaidīti apžilbināja spilgta gaisma, visu varavīkšņu krāsu gammā un apdūlināja plaša diapazona tarkšķoša , griezīga skaņa.
Un kopš tās stundiņas, viņš pārstāja brīnīties, nekas un nekur vairs nespēja viņu izbrīnīt!Gāja gadi un, lai arī kā jaunais puisis censtos, pat tad kad viņam tika rādīti viss apbrīnojamākie triki, elpu aizraujošākā daile vai neredzētas bagātības, viņa seja vienmēr palika nemainīga un skatiens ledaini auksts. "Tu taču solīji, tā nevar, mums taču bija noruna!": izmisumā kliedza puisis, bet atbildes nebija.Ta viņš klejo vēl šobaltdien.Cerēdams atrast kādu brīnumu, kas liktu viņa acīm iemirdzēties, elpai aizrauties un sirdij pukstēt straujāk!!!
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…