Daudzi noteikti būs pamanījuši, ka šoziem Latvijas ceļi ir daudz sliktākā stāvoklī visus iepriekšējos gadus. Ierēdņi runā par naudas taupīšanu. Taču ir lietas, uz kurām nedrīskt taupīt nekādos apstākļos. Valdība laikam vēl nav sapratusi, ka nebūs neviena, kas maksātu nodokļus ja mēs visi cietīsi ceļu satiksmes negadījumos.
Ar šo gadu, tika paaugstināts ceļu nodoklis. CSDD to jau aktīvi iekasē. Tāds vērā ņemams nodoklis, kas paaugstināts divreiz. Tiem, kas neatceras vai nezina, atgādināšu: ja agrāk ikgadējais ceļa nodoklis bija 24 ls, tad tagad ir 48ls. Es saprotu ceļi ir palikuši slikti. Tiem vajag vairāk naudas. Taču vai tad šī nauda aiziet Latvijas ceļiem? Cik es sapratu tad nē. Pēc manas informācijas, šī nauda aiziet budžeta robu aizlāpīšanā un Latvijas valdības parādu dzēšanai. Sekojoši maksājot divreiz lielāku ceļa nodokli, mēs apmaksājam viņu radītos parādus, nevis uzlabojam Latvijas valsts autoceļus. Skumji
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…