Vakardien man bija tas prieks un gods iepazīties ar jaunumiem no Philips. Jaunumu šajā gadā būs daudz, tapēc iezīmēšu tikai tos, kas man pašam likās vissvarīgākie.
Sāksim ar TV jomu. Philips ir sagatavojis pārsteigumu visiem kino mīļiem. Par apmēram 2500 eur drīzumā būs iespējams iegādāties tv ar jauno 21:9 proporciju. Tehniskās niansēs par attēla uzlabošanu un citām ekstrām ,kas pieejamas šājā modelī kā arī citos jaunākajos philips modeļos niedziļināšos. Taču tā saucamās fīčas ir daudz. Sākot no iespējas sērfot internetā caur televīzoru, kas gan nav pilnvērtīgi iespējams, jo trūkst daži diezgan vitāli svarīgi plugini un beidzot ar iespēju beidzot skatīties DivX pa taisno no usb atmiņas. Pats interesantākais moments ar ko saskārsies jauno philips tv pircēji ir instrukcijas trūkums. Tās vienkārši nebūs kastē. Tā ir digitāli pašā televīzorā. Redzēsiem pie kā šāda papīra ekonomija novedīs.
Arī kinozāļu jomā būs dažādi jaunumi, bet tie Latvijas tirgū parādīsies tikai uz vasaras beigām. Sagaidāmi gan jauni soundbar gan bezvadu kinozāļu risinājumi.
Ar philips mp3 pleijeriem arī Jūs sagaida pārsteigumi. Kādi? Piemēram jauna skaņas uzlabošanas sistēma, kas mēģina darīt neiespējamo – restaurēt skaņas kvalitāti tādu kāda tā ir diskā. Tie kas zin par ko ir runa droši vien nogroza galvu. Teurētiski tas nav iespējams. Tomēr ar dažādu ekvalaizeru un algoritmu palīdzību philips apmāna cilvēka ausi un skaņa tiešām šķiet labāka. ir gan arī darvas piliens šājā medus mucā – dažādi ierobežojumi, kas saistīti ar autortiesībām.Tas izpaužās kā vienvirziena kustība. Iekopēt pleijerī mēs varēsim, bet izkopēt nebūs iespējams. Dziesmas un klipiņus pēc tam varēs tikai izdzēst.
Vēl viena interesanta lieta no jaunumiem ir philips patērētāju preču klientu informācijas tālrunis 80002794. Uz šo numuru var zvanīt un kliegt palīga, ja kaut kas nedarbojas kā vajadzētu vai vienkārši ir kādi jautājumi par philips tehniku. Sarunas tiekot ierakstītas tā ka jābūt pa nopietno.
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…