Pēdējās dienās sanāca papētīt zvanu centru risinājums Latvijas tirgū. Sāksim ar to, kas tad ir zvanu centrs? Es kā klients zvanu savam pakalpojumu sniedzējam uz kādu publisku telefona nr. Tajā brīdī, kad notiek savienojums, sāk darbu zvanu centrs. Tas piedāvā audio izvēli, kur mēs izvēlamies scenāriju, pēc kura notiks saruna. Pastāstam, ka runāsim, piemēram, latviski, gribam tehnisku palīdzību. Un gaidam. Skan dziesmiņa. Skan atgādinājumi, ka mūsu zvans ir ļoti svarīgs pakalpojumu sniedzējam. Tad, urrā, pēkšņi ir savienojums. Man ir sava statistika, cik ātri atbild dažādas iestādes, bet par to ne šoreiz. Līdz šim man ir pieredze ar OSSnet un Lattelecom BPO. Taču šoreiz ir stāsts par interesantu zvanu centra risinājumu, kuru var pielāgot zvanu centra vadītājs pats. Nav vajadzīga It speciālistu iesaiste. Esiet kādreiz veidojuši shēmas MS Visio? Šeit tas viss notiek ļoti līdzigi. Bet par visu pēc kārtas.

Iesākumā nedaudz reklāmas materiālu, lai saprastu, ko tad viņi paši saka par sevi.

It kā nekas neparasts. Taču šeit svarīga ir funkcionalitāte un dažādas papildiespējas. Uzņēmuma darbinieki ir zinoši un atbalstoši. Dažas minūtes pēc reģistrēšanās sistēmā mani sazvanīja mans jaunais klientu menedžeris. Sāka iztaujāt par manām vēlmēm. Piešķīra demo numuru, ar kuru veikt testus. Visvairāk man patika iespēja veikt zvanu loģikas maiņu pašam savā interneta pārlūkā. Gluži kā MS Visio pārtaisīt kādu shēmiņu

Varam arī ļoti ērti sekot līdzi zvanu centra operatora mērķa izpildei.

Kā varat redzēt, testa laikā esmu ļoti slikti atbildējis uz ienākošajiem zvaniem. Nedaudz plašākai marketinga informācijai pievienoju viņu pašu bukletu, ko man atsūtīja viņu darbinieks

 

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…