Nostiprinot savu darbību kā tehnoloģiju un izklaides uzņēmumam, Lattelecom atklāj jaunu zīmolu Helio, kas turpmāk apvienos uzņēmuma plašo izklaides piedāvājumu: televīzijas platformas, seriālu, filmu un tiešraižu lietotni, veidotos TV kanālus un pašu veidoto saturu, eSporta līgu, kā arī turpmākos izklaides pakalpojumus. Kā pirmo jaunā zīmola vēstnesi Lattelecom pieteicis arī modernāko, plašākā satura un ērtākās lietojamības Helio interaktīvo televīziju, ko pirmie klienti sāka testēt jau maija izskaņā.

“Helio izklaides virziena attīstība ir nākošais drosmīgais solis mūsu biznesa stratēģijas maiņā. Līdz šim lepojāmies ar inovatīviem gudro tehnoloģiju risinājumiem, gada sākumā sevi pieteicām kā tehnoloģiju un izklaides uzņēmumu, un tagad apņemamies pierādīt, ka esam gatavi būt līderis arī izklaides jomā. Ar Helio zīmolu atklājam veselu izklaides ekosistēmu ar solījumu, ka mūsu pakalpojumā ikviens atradīs sev interesantu saturu un ērtāko lietojamību,” stāsta Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

“Līdz ar Helio atklājam arī īpašu dzīves filozofiju: tieši izklaide un aizrautība ir tā, kas piešķir mūsu dzīvei garšu, un padara mūs laimīgākus. Nav tik būtiski – vai pēc darba dienas aizraujies ar ekstrēmu sporta veidu vai dodies uz deju pulciņu, celies piecos no rīta, lai redzētu saullēktu vai televīzijas tiešraidē noskatītos Latvijas sportistu cīņas starptautiskajā arēnā. Helio iedrošinās un aicinās katram atrast, pilnveidot un izdzīvot savu aizraušanos. Helio zīmola nosaukumā iekodēta “aizraušanās, pacelšanās pāri ikdienai, spēks, kas iedrošina pārvarēt ikdienas garlaicīgās robežas”. Ar katru nākamo jauno pakalpojumu Helio atgādinās par to,” norāda J. Gulbis.

Helio nosaukums radīts, lai būtu saprotams un uztverams gan Latvijā, gan starptautiski, domājot par turpmākajām attīstības iespējām arī ārpus Latvijas – piemēram, šogad izveidotā Baltijas eSporta līga startē arī Lietuvā un Igaunijā. Šobrīd Helio ietilpst plašs televīzijas pakalpojumu klāsts – Interaktīvā TV, ko jau pavisam drīz nomainīs Helio iTV, Virszemes TV, Shortcut; reklāmas pakalpojumi, abi Lattelecom veidotie kanāli 360TV un STV Pirmā!, Baltijas eSporta līga. Attīstot un klientiem piedāvājot jaunus izklaides produktus, tie turpmāk papildinās Helio izklaides piedāvājumu.

No maija beigām līdzšinējo Lattelecom Interaktīvās TV pakalpojumu pakāpeniski nomaina Helio interaktīvā televīzija. Helio iTV piedāvā jaunu, mūsdienīgāku TV skatīšanās pieredzi, ērtāku platformu, ar papildu iespējām un noderīgām funkcijām. Sekojot televīzijas attīstības tendencēm pasaulē, Helio iTV būs pieejama gan TV, gan viedtālrunī un planšetē, gan vēlāk arī datorā. Turklāt visās vidēs skatītais saturs būs saistīts, piemēram, ja filma iesākta skatīties viedtālrunī, mājas TV ekrānā to varēs turpināt skatīties no vietas, kur skatītājs apstājies.

“Arvien vairāk skatītāju saturu vēro nevis TV ekrānā, bet gan mobilajās ierīcēs un vēlas saņemt tieši sev pielāgotu satura piedāvājumu. Ar jaunāko izklaides risinājumu – Helio iTV – pierādām, ka esam gatavi šim, nozares lielākajam izaicinājumam. Galvenais Helio iTV ekrāns joprojām būs televizors, taču tagad gandrīz to pašu saturu mūsu klienti varēs lietot vēl ērtāk – uz vairākām ierīcēm, tostarp ārpus mājas. Turklāt ļoti rūpīgi strādājam pie tā, lai Helio iTV būtu lietotājam draudzīgākais, intuitīvākais un plašākais televīzijas piedāvājums,” stāsta Lattelecom izklaides un komunikāciju pakalpojumu daļas direktore Inga Alika-Stroda.

Mazajos ekrānos būs iespēja arī vadīt saturu, piemēram, izvēloties vakara filmu, un ar klikšķa palīdzību pārnest to uz TV ekrānu, kā arī visās ierīcēs uzlikt ierakstus, atgādinājumus, atzīmēt pārraides, filmas vai seriālus, ko vēlāk noskatīties. Helio iTV arī ļaus izveidot vairākus lietotāja profilus, kas ļaus ērtāk un ātrāk uzreiz atrast sev interesējošo saturu. Piemēram, ja iepriekš bērns būs skatījies animācijas filmas savā profilā, tad tās nerādīsies piedāvājumā kādam no vecākiem.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…