Šis projekts jau ir bijis samocīts no paša sākuma. Ideja laba, bet par izpildījumu labāk teikt ļoti politkorekti. Varētu vēlēties ko labāku. Par stabilitāti ir izteikušies daudzi Latvijas IT speciālisti un neko labu, diemžēl, dzirdējis neesmu. Par pašu ideju un izpildījumu man pašam grūti kaut ko teikt, jo neesmu piedalījies šī projekta īstenošanā un microsoft web risinājumi nav mana stiprākā puse. Tomēr šoreiz es nevaru neko neuzrakstīt, jo ir viedoklis. Viedoklis kā cilvēkam, kurš vēlas iegādāties medikamentus, nevis IT speciālistam. Šodien saskāros ar to, ka kārtējo reizi sistēma nav pieejama un pacienti savas dakteru izrakstītās zāles saņemt nevar. Grūti teikt, kā tas izskatās aptieku sistēmās, bet vienkārši atverot e veselību sava datora internet pārlūkā saņemam šādu paziņojumu
Daudzi nezin faktu, ka šī gada rudenī piedalījos konkursā par šī resursa uzturētāja pienākumu pildīšanu. Konkursa gaitā izskanēja informācija par šī resura nozīmīgumu Latvijas iedzīvotājiem, par īpaši augstajām resura pieejamības prasībām. Par to, kā ir gājis iepriekš, cik daudz darba ieguldīts. Tad nu nākas secināt, ka pats resursa īpašnieks ( Nacionālais veselības centrs) apzinās resursa nozīmību. Tomēr šodienas situācija aptiekās liek secināt, ka vārdi nesaskan ar darbiem. Aptiekas mācēja teikt, ka šis resurss varbūt nebūs pieejams pat visu nedēļas nogali. Vai šī informācija tika izplatīta Latvijas valsts iedzīvotājiem iepriekš? Kā lai cilvēki tiek pie savām zālēm, kas izrakstītas elektroniski? Pieļauju, ka zāļu pieejamība daudziem cilvēkiem ir dzīvības, nevis komforta jautājums. Vai tiešām resursa īpašnieks par šo faktu ir paspējis veiksmīgi aizmirst? Vai tiešām šāda sistēmas dīkstāve tiek pieļauta SLA ( Service Level Agreement )?