Mobilo sakaru operators “Tele2”, turpinot attīstīt klientu apkalpošanu digitālajā vidē, savas mobilās lietotnes attīstībā investējis 150 000 eiro. Mobilajā lietotnē klienti var ērti veikt rēķina apmaksu, mainīt izvēlēto tarifu plānu, izvēlēties kādu no lojalitātes programmas “Komplimenti” piedāvājumiem, kā arī iegādāties KASKO apdrošināšanu savai automašīnai. “Tele2” mērķis ir panākt, ka nākotnē aptuveni 20% klientu pašapkalpošanos veic aplikācijā. Aplikācija ir pieejama Android un iPhone ierīcēm.

“Tele2” dati liecina, ka pēdējā gada laikā pašapkalpošanās portāla apmeklējuma skaits palielinājies par 225%, bet interneta veikala – par 105%, kas liecina, ka klienti labprāt daudzas darbības veic attālināti, neapmeklējot klientu centrus.

Kā atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts, “Tele2” mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot on-line un off-line priekšrocības, nodrošinot maksimāli viegli pieejamu informāciju un ātru klientu atbalstu viņiem ērtā veidā: “Attīstot digitālos kanālus galvenokārt tiecamies uz vieglu iepirkšanās procesa nodrošināšanu interneta veikalā, kā arī apkalpošanas sniegšanu klientiem pēc iespējas ērtākā veidā. Līdz šim mūsu mobilā lietotne nodrošināja visas galvenās pamatfunkcijas, bet tagad tā ir sasniegusi jaunu attīstības līmeni un piedāvās klientiem to, ko viņi sagaida no šādām lietotnēm – vienkāršu un ērtu pakalpojuma iegādi un rēķinu apmaksu.”

Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem iekārtu un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45%), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…