Mobilo sakaru operators “Bite Latvija” sācis piedāvāt biznesa klientiem arī fiksētos telefona sakarus, attīstot “OneIT” konceptu, informēja uzņēmumā.

Kā klāstīja uzņēmumā, jaunā pakalpojuma iekļaušanu “OneIT” konceptā ietekmējis aizvien aktuālais pieprasījums pēc fiksētajiem sakariem biznesa klientu vidū, kā arī uzņēmumu pieaugošā vēlme saņemt visus informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT), kā arī telekomunikāciju pakalpojumus pie viena pakalpojumu sniedzēja.

Uzņēmumā norāda, ka mūsdienās fiksētās līnijas funkcijas ir daudz plašākas nekā kādreiz. Piemēram, fiksētās sakaru līnijas un “Viedā zvanu pārvaldnieka” pakalpojumi ļauj vēl optimālāk pārvaldīt sava uzņēmuma ienākošo un izejošo zvanu plūsmu.

“Biznesa klientiem tas nozīmē vairāku pakalpojumu apvienošanu un efektīvāku to pārvaldību, vienlaikus optimizējot izmaksas līdz pat 30% apmērā – vienu līgumu, vienu rēķinu, vienu tehniskā atbalsta sniedzēju, kas ir pieejams 24/7 u.tml.,” norādīja “Bites” mārketinga vadītāja Diāna Šmite. “Prognozēju, ka vislielākais pieprasījums pēc fiksētajiem telefona sakariem gaidāms vidējo un lielo uzņēmumu, kā arī valsts sektora klientu lokā.”

“Bites” fiksētos numurus ir iespējams pieslēgt ne tikai pie klasiskā stacionārā telefona, bet arī pie mobilā telefona. Tāpat vienu telefona numuru iespējams piesaistīt vairākām ierīcēm.

Kopumā šobrīd “Bites” “OneIT” pakalpojumu portfelī ir tādi IKT un telekomunikāciju pakalpojumi kā internets un datu pārraide, mobilie un fiksētie balss pārraides risinājumi, datu centrs un mākoņpakalpojumi, drošas IT infrastruktūras izveide un IT apkalpošana.

Kā liecina “Lursoft” pieejamā informācija, 2018. gadā “Bite Latvija” strādāja ar 99,98 miljonu eiro apgrozījumu un 14,96 miljonu eiro peļņu. SIA “Bite Latvija” pilnībā pieder Lietuvas kompānijai “Bite Lietuva UAB”.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…