Pērn, salīdzinot ar 2018. gadu, par 45% palielinājies pieprasījums pēc viedtālruņiem ar izteikti lieliem ekrāniem, kuru izmērs pārsniedz sešas collas, liecina mobilo sakaru operatora “Bite” dati.
Kopsummā aizvadītajā gadā 59% uzņēmuma klientu, iegādājoties jaunu viedtālruni, ir izvēlējušies modeli ar vismaz sešu collas lielu ekrānu. Uzņēmums prognozē, ka interese par viedtālruņiem ar salokāmiem ekrāniem tikai palielināsies.
Pieaugot video satura patēriņam viedtālruņos, to ražotāji cenšas padarīt ierīces ekrānu aizvien lielāku, lai ērtāk būtu skatīties filmas, mūzikas klipus, spēlēt videospēles un tamlīdzīgi. Vairāki ražotāji mēģina arī maksimāli “attīrīt” viedtālruņa ekrānu, tā priekšējo kameru padarot izbīdāmu no korpusa aizmugures vai “paslēpjot” zem displeja.
Tomēr, apjomīga ekrāna dēļ viedierīce arī izmēra ziņā ir liela, un daļai patērētāju tā varētu šķist neērta. Meklējot risinājumu, tehnoloģiju giganti ir ķērušies pie viedtālruņu ar salokāmiem ekrāniem ražošanas.
“Pagājušajā nedēļā Latvijā pārdošanā ir nonācis viedtālrunis ar salokāmu, skārienjūtīgu ekrānu – “Samsung” izstrādātais “Galaxy Z Flip”. Ņemot vērā to, cik ļoti gadu no gada aug interese par ierīcēm ar izteikti lieliem ekrāniem, prognozēju, ka nākotnē patērētāju vidū būs augstāks pieprasījums pēc viedtālruņiem ar salokāmiem ekrāniem,” norādīja Roberts Birnbaums, “Bites” Mobilo ierīču un loģistikas struktūrvienības vadītājs.
Viņš pauda, ka tehnoloģiju ražotāji “nesnauž” un turpina darbu arī pie citu viedtālruņu funkciju un darbības uzlabojumiem. Piemēram, mūsdienās ierasto 1080 pikseļu jeb “Full HD” izšķirtspēju viedtālruņos sāk nomainīt 4K. Tāpat ražotāji strādā pie viedtālruņu akumulatoru ietilpības palielināšanas.