Mobilo sakaru operators “Tele2” ir nolēmis arī aprīlī visiem saviem pēcapmaksas tarifu plānu klientiem, kuriem nav bezlimita pieslēguma, bez papildu maksas piešķirt bezlimita mobilo internetu telefonā. Klientiem piešķirtais bezlimita datu apjoms aprīlī mērāms vairāk nekā 1 milj. eiro vērtībā. Uzņēmums šādi rīkojas, ņemot vērā ārkārtas situācijā pieaugošo nepieciešamību pēc mobilajiem datiem, kā arī lai atbalstītu attālināto mācību un darba procesu.

“Jau martā mēs visiem saviem pēcapmaksas tarifu plāna klientiem nodrošinājām bezlimita pieslēgumu un pašreizējā ārkārtas situācijā valstī esam nolēmuši to darīt arī aprīlī. Mobilie sakari ir kritiski svarīgi šādos apstākļos, kad daudzas funkcijas tiek veiktas attālināti, izmantojot mobilo sakaru tīklu – tas nepieciešams gan izglītības un veselības, gan iekšlietu sistēmai, kā arī daudziem citiem. To varam redzēt ikdienā, jo kopš ārkārtas situācijas pasludināšanas, zvanu daudzums tīklā ir palielinājies par aptuveni 40%, bet patērēto datu apjoms – par 20%,” atzīst “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. “Prognozējam, ka datu patēriņš tikai turpinās pieaugt, ņemot vērā centienus uzsākt attālinātās mācības, kā arī to, ka arvien vairāk uzņēmumu pāriet strādāt attālināti.”

Aprīlī bezlimita dati tiek piešķirti arī bezlimitu tarifu plānā iekļautajām papildu SIM kartēm, kuras izmanto planšetēs un kurām nav bezlimita internets. Piešķirto datu apjoms divos mēnešos kopumā mērāms aptuveni 2,5 milj. eiro vērtībā. Jāatzīmē, ka bezlimita dati nav pieejami “Zelta Zivtiņas” klientiem.

“Tele2” atgādina, ka izmantojot “Tele2” mājas lapu www.tele2.lv, pašapkalpošanās portālu mans.tele2.lv un mobilo lietotni, ir iespējams saņemt visus svarīgākos pakalpojumus – veikt rēķinu apmaksu, tarifu plānu maiņu, jaunu pakalpojumu pieslēgšanu u.c.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…