Marta mēnesī strauji audzis reģistrēto domēna vārdu skaits: piereģistrēti vairāk nekā 3000 jauni “.lv” domēna vārdi, kas ir par teju trešdaļu vairāk nekā pirms gada. Latvijas domēna vārdu reģistra uzturētājs NIC šo pieaugumu saista ar faktu, ka daudzi uzņēmumi pārorientējas uz darbu attālinātā režīmā, digitalizējot savus pakalpojumus.

“Cilvēki domā, kā piemēroties situācijai, pārorientējot savu biznesu un pielāgojot to jaunajiem apstākļiem. Uz to norāda arī piereģistrētie domēna vārdi, kas satur vārdus “piegāde”, “mājas”, “video”, “attālināts” un tamlīdzīgi,” stāsta “.lv” reģistra vadītāja Katrīna Sataki.

NIC pārstāvji gan atzīst, ka visaktīvākais ir bijis laika periods no 9. līdz 13. martam, kad situācija valstī bija visneskaidrākā, jo ārkārtas stāvoklis vēl nebija izsludināts. Pāris dienu laikā tika reģistrēti apmēram 600 jauni “.lv” domēna vārdi, no kuriem aptuveni 30 bija tādi, kas satur “covid”, “corona”, “viruss”, kā arī citus šo terminu atvasinājumus. Šāda tendence gan bijusi paredzama, jo līdzīgi ar vīrusa tēmu saistīti domēna vārdi reģistrēti daudzviet pasaulē.

“Iespējams, tuvākajā laikā novērosim daudzus jaunus rīkus un pakalpojumus, kas palīdzēs skolotājiem un vecākiem izglītot bērnus, kamēr skolas ir slēgtas. Fiziski esam tālu viens no otra, bet internets mūs satuvina, tāpēc neizpaliks arī plašākas iespējas pasūtīt preces un pakalpojumus digitāli,” prognozē “.lv” reģistra mārketinga un sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Dana Ludviga, uzsverot, ka “šī tendence ir apsveicama, jo liecina par to, ka, neraugoties uz ārkārtas situāciju, kad valdība meklē iespēju palīdzēt krīzes skartajiem uzņēmējiem, arī cilvēki paši nekrīt izmisumā, bet gan realizē jaunas idejas.”

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…