Izvērtējot tirgus tendences un klientu vēlmes, tehnoloģiju un izklaides uzņēmums Tet paplašina savu darbību tehnikas mazumtirdzniecībā, ienākot arī sadzīves tehnikas segmentā. Jau no šodienas Tet veikalos ir iespējams iegādāties ne tikai datortehniku, viedierīces, televizorus un audio tehniku kā līdz šim, bet e-veikalā arī sadzīves tehniku: ledusskapjus, tvaika nosūcējus, veļas mazgājamās mašīnas, plīts virsmas, cepeškrāsnis, mikroviļņu krāsnis, putekļu sūcējus un trauku mazgājamās mašīnas.

“Tet interneta veikals jau šobrīd ir viens no līderiem tehnikas tiešsaistes tirdzniecībā, iekļūstot TOP5 starp iecienītākajiem e-veikaliem, un pat TOP3 esošo klientu vidū. Apzinot iedzīvotāju vajadzības, secinājām, ka Tet klienti pastiprināti izrāda interesi mūsu veikalos iegādāties arī sadzīves tehniku, tādējādi norēķinoties par vairākiem pakalpojumiem vienlaikus. Tā kā piedāvājam arī elektroenerģijas pakalpojumu, turklāt sadzīves tehnika kļūst arvien “gudrāka”, piemēram, sadarbojoties ar citām ierīcēm un lietotnēm, šis uzņēmumam ir likumsakarīgs pakalpojumu attīstības solis,” stāsta Tet valdes loceklis un komercdirektors Gusts Muzikants. “Klientu aptaujas liecina, ka 60% patērētāju sadzīves tehniku iegādājas interneta veikalos, pievēršot uzmanību pieejamajiem zīmoliem, kvalitātei, dizainam un iespējai iegādāties produktu uz nomaksu, tādēļ šie būs galvenie kritēriji pieejamajam produktu klāstam,” viņš turpina.

Saskaņā ar GFK 2019. gada globālo sadzīves tehnikas tirgus pētījumu, gandrīz puse no aptaujātajiem (46%) atzīst, ka ir gatavi maksāt par produktu, kas spēs vienkāršot viņu sadzīvi, un vairāk nekā 35% nopērk jaunāku sadzīves tehniku, jo esošā produkta veiktspēja vairs neapmierina. Klients lielākoties vēlas veikt darījumu “šeit, tagad un uz saviem nosacījumiem”, proti novērtē ātru un precīzu pasūtījuma noformēšanu tiešsaistē, skaidrus piegādes nosacījumus, iespējas iegādāties preci gan nomaksā, gan norēķinoties uzreiz.

Savukārt atsaucoties uz ražotāju novērojumiem, var secināt, ka galvenie sadzīves tehnikas attīstības virzieni šobrīd ir darbību automatizācija, daudzfunkcionalitāte un attālināta vadība ar lietotnes palīdzību. “Tet piedāvās tehniku no oficiālajiem ražotājiem un to pārstāvjiem, kā arī esošajiem klientiem – nomaksas iespējas tāpat kā citām e-veikala precēm. Klientu ērtībai būs pieejama arī piegāde un uznešana, kas ir īpaši aktuāli smagai sadzīves tehnikai kā ledusskapji, veļas un trauku mazgājamās mašīnas,” piebilst G.Muzikants.

Tet e-veikala klientiem būs pieejami modeļi no pasaules lielākajiem sadzīves tehnikas ražotājiem – Electrolux, AEG, Bosch, Samsung un LG.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…