2016. gada pirmajā ceturksnī ELKO Grupa uzrāda stabilu izaugsmi, sasniedzot plānotos pārdošanas un bruto peļņas rādītājus.
ELKO Grupa koncerns gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot pret attiecīgo periodu iepriekšējā gadā, kāpinājis apgrozījumu par 18%, t.i. 252 miljoni ASV dolāri (229 miljoni eiro), salīdzinot ar 213 miljoniem ASV dolāri (189 miljoni eiro) 2015. gada pirmajā ceturksnī. Pozitīvu izaugsmi veicinājusi mērķtiecīga pozīciju stiprināšana esošajos tirgos, kā arī zemā salīdzināšanas bāze 2015. gada sākumā.
NVS reģionā ekonomika joprojām ir novājināta ar negatīvu ietekmi uz IT nozari. Taču ELKO Grupa spēja palielināt pārdošanas apjomus līdz 126 miljoniem ASV dolāri (114 miljoni eiro), kas ir par 7% vairāk nekā pērn. Būtisks kāpums apjoma ziņā vērojams viedtālruņu tirgū. Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, nelabvēlīgās ekonomiskās situācijas veicināts, izteikti pieaudzis pieprasījums pēc budžeta klases precēm. Izteikta pieauguma tendence vērojama viedo pulksteņu un aproču produktu segmentos. Sagaidāms, ka šis būs viens no straujāk augošajiem segmentiem tuvākajos gados.
Eiro vērtības pret ASV dolāru stiprināšanās pozitīvi atsaukusies uz Baltijas IT tirgu, ELKO Grupa ieņēmumiem sasniedzot 26 miljonus ASV dolāri (23 miljoni eiro), kas attiecīgi ir par 9% vairāk kā 2015. gadā. Gan mājsaimniecību, gan biznesa klientu segmentā labi pārdošanas rezultāti ir dažādās šauras specializācijas vai interešu nišās, kuras ELKO ir spējis sekmīgi uzrunāt.
ELKO Grupa turpina uzrādīt izcilus izaugsmes rādītājus Centrālajā un Austrumeiropas reģionā, kur ELKO pārstāvēts Rumānijā, Slovākijā, Slovēnijā un Čehijā, kā arī, sadarbojas ar klientiem, vairākās citās reģiona valstīs. Veicot mērķtiecīgas darbības pārdošanas apjomu kāpināšanai un pateicoties reģiona ekonomikas attīstībai, pārdošana rezultāti pirmajā ceturksnī kāpuši par 40%, sasniedzot 100 miljonu ASV dolāri (91 miljons eiro).
Precīzas plānošanas, risku uzraudzības un vadības procesu pilnveide un ievērošana atspoguļojas bruto peļņas rādītājos. Sasniedzot 12 miljoni ASV dolāri (11 miljoni eiro) bruto peļņu un 4,8% bruto rentabilitāti, ELKO ir uzrādījusi nedaudz labākus rentabilitātes rādītājus par plānotajiem.
Koncerna kapacitāte un kompetence pēdējā kvartāla laikā ievērojami stiprinātā, piesaistot jaunus darbiniekus. Līdz ar to atbilstoši augušas administrācijas un pārdošanas izmaksas par aptuveni 0,6 miljoniem ASV dolāri (0,6 miljoni eiro), kas atbilst budžetam.
ELKO Grupa direktors Svens Dinsdorfs komentējot pirmā ceturkšņa rezultātus: “Gada pirmajos mēnešos pieprasījums pēc IT produkcijas un pakalpojumiem attīstījās atbilstoši mūsu prognozēm. Mēs turpinām sekmīgi izmantot IT tirgus pieaugumu Centrālajā un Austrumeiropā. NVS reģiona valstīs, ar dažiem izņēmumiem, IT industrijas attīstības tendences ir negatīvas. Neskatoties uz to, ELKO spēj audzēt pārdošanas apjomus. Īpaši jāatzīmē ELKO spēja strādāt rentabli arī ne tik labvēlīgā tirgus situācijā.”
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir haker
-
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma… -
Tele2 saviem klientiem piedāvā VoLTE tehnoloģiju arī atrodoties ārvalstīs
Multipakalpojumu uzņēmuma “Tele2” klientiem VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnolo… -
KNAB uzsāk informatīvu un izglītojošu kampaņu KORUPCIJA SMACĒ! Ziņo KNAB lietotnē
8. septembrī Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) uzsāka informatīvu kampaņu…
Load More In
Iesakām izlasīt
8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings
Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…