Šodien mobilo sakaru operators Bite paziņoja par cenu paaugstināšanu saviem balss sakaru plāniem. Jaunās cenas stāsies spēkā no 1. jūlija un cenas kāpums būs 87 centu apmērā.

logo

Bite šīs izmaiņas pamato ar nepieciešamību uzlabot infrastruktūru, lai nodrošinātu augošo pieprasījumu pēc mobilajiem datiem. Bite ziņo, ka šobrīd 55 no 100 klientiem izmanto mobilo internetu un vidējais datu patēriņš mēnesī uz vienu lietotāju ir 1.8 gigabaiti, kas ir divas reizes vairāk kā 2015. gadā. Operators paredz, ka 2020. gadā viens mobilā interneta lietotājs mēnesī patērēs jau 9 gigabaitus datu.

Plašāka informāciju un atbildes uz lietotāju jautājumiem, atrodamas šeit.

Oficiālā informācija no Bite:

Fokusējoties uz to, kas klientiem būs nepieciešams nākotnē, jāsāk strauji investēt jau tagad. Tādēļ Bite pārskata tarifu plānu piedāvājumu, vienojas ar Huawei par 5G izveidi, attīstīs unikālus pakalpojumus un ieguldīs klientu servisā.

Ja mēs mirkli padomājam par to, kā mainījušies mūsu mobilo telefonu lietošanas paradumi, redzam, ka it kā pavisam nesen mēdzām runāt vien pāris minūtes dienā. Un tas bija viss, kas mums bija nepieciešams. Taču šodien mēs gan ejam gulēt, gan ceļamies ar mobilo telefonu rokā. Mums ir nepieciešami sakari 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā. Mobilie sakari no ekstras ir kļuvuši par pamata nepieciešamību – gluži kā siltais ūdens vai elektrība,” saka Bite Latvija vadītājs Freds Renčaks, “Paturot to prātā, mēs, kā mobilo sakaru nodrošinātājs, nedrīkstam apstāties. Mēs redzam, ka jau tagad 55 no 100 mūsu klientiem lieto mobilo internetu. Vidējais datu patēriņš mēnesī uz vienu šādu klientu ir 1,8GB. Ja salīdzinām šos – 2016.gada datus –  ar pērno gadu, šis apjoms ir dubultojies. Un, raugoties nākotnē, prognozes šim pieaugumam ir vēl straujākas – 2020.gadā vienam lietotājam būs nepieciešami jau 9GB mobilā interneta mēnesī. Tas ir milzu pieaugums! Jā, mēs esam uzbūvējuši patiešām ātru un modernu 4G tīklu, ko atzinīgi novērtējuši gan starptautiski eksperti un testējuši  Latvijas tehnoloģiju pazinēji. Jā, mēs arī turpināsim to paplašināt, ne tikai padarot to pieejamu arvien vairāk lietotājiem, bet arī uzlabojot ātrumu un kapacitāti. Tomēr mēs darām vēl vairāk.”

Lai jau tagad sagatavotos augošajām klientu vajadzībām, Bite sava tīkla attīstībā līdz 2020.gadam plāno ieguldīt 45 miljonus EUR (Tuvāko divu gadu laikā – 20 miljonus EUR). Tāpat, lai nodrošinātu klientus ar jaunākajām tehnoloģijām, ir panākta vienošanās ar vadošo tīkla tehnoloģiju izstrādātāju Huawei par sadarbību 5G izveidē.

Mēs nepārtraukti strādājam, lai klientiem nodrošinātu vēl un vēl vairāk. Ne tikai lieliska tīkla un tarifu plānu ziņā, bet arī rodot papildus pievienoto vērtību. Piemēram, gandrīz 300 000 klientu ir izvēlējušies mūsu drošības pakalpojumus – Datumēru un izmaksu kontroli. Katru mēnesi mēs dodam klientiem 30TB bezmaksas interneta iecienītākajām aplikācijām. Šī ir vēl viena joma, uz kuru mēs fokusējamies – aizvien jauni piedāvājumi, kas dod papildu vērtību un labumu klientiem,” Renčaks turpina.

Lai to sasniegtu, Bite sāk investēt jau tagad, tādēļ pārskata tarifu plānu cenas, pievienojot 0,87EUR to ikmēneša maksai. Šīs izmaiņas saglabās Biti kā lielisku izvēli Latvijas telekomunikāciju tirgū, ja svarīgi ir abi – gan cena, gan kvalitāte, kā arī palīdzēs sniegt aizvien vairāk jaunu un unikālu produktu jau tuvākajā laikā. Pirmie jaunumi gaidāmi pavisam drīz – jau šajā rudenī.

Ikvienam Bites klientam ir nosūtīta vēstule, kurā atrodama papildu informācija par šīm izmaiņām. Tāpat, jautājumu gadījumā ikviens tiek aicināts zvanīt uz informācijas tālruni 1601, rakstīt e-pastu uz info@bite, vai arī uzdot savu jautājumu Bites sociālo tīklu kontos.

Bitei ļoti nepatīk veikt izmaiņas, kas var apbēdināt klientus, tādēļ, lai atbildētu uz klientu jautājumiem, Bite Latvija vadītājs Freds Renčaks aicina ikvienu Bites klientu uz tikšanos klātienē 31.maijā, kā arī intereses gadījumā rakstīt savu jautājumu viņam e-pastā uz Rencaks.Freds@bite.lv

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

19 komentārs

  1. Avatar for as

    as

    05/25/2016 at 15:17

    Kur kā notiks tikšanās ar Fredu? Gribētos to skatu redzēt, kā Bite to iedomājas, velams tiešraidē, jo pats neiešu, neesmu klients!:D

    Atbildēt

    • Avatar for LoL

      LoL

      05/25/2016 at 16:48

      Runā , ka LMT straumē varēs skatīties. 🙂

      Atbildēt

    • Avatar for as

      as

      06/07/2016 at 10:21

      Neviens žurnālists nebija uz tikšanos ar Fredu??? Kur atreferējums?

      Atbildēt

    • Avatar for as

      as

      06/07/2016 at 12:27

      Visi piemāvās un grupveidā apvēma Fredu. Vēlāk, kāds izspārdīja tur novietoto bišu stropu. Daudzi žurnālisti mira. Tie, kas izdzīvoja, nespēj valdīt asaras un runāt par to.

      Atbildēt

  2. Avatar for Ledgrauzis

    Ledgrauzis

    05/25/2016 at 15:42

    “I am altering the deal, pray I don’t alter it any further.”

    Atbildēt

    • Avatar for geek

      geek

      05/28/2016 at 21:00

      …keep dreaming dude. 😉

      Atbildēt

  3. Avatar for eerks

    eerks

    05/25/2016 at 17:44

    Laikam arī te Ušakovs ielīdis.

    Atbildēt

    • Avatar for RD

      RD

      05/26/2016 at 13:37

      USAkovs pa 775eur arī ne vien tur tev ielīdīs…

      Atbildēt

  4. Avatar for klients7665904

    klients7665904

    05/26/2016 at 18:21

    Atsutijat 2 vestules viena slikti run a krieviski otra latviski un man personigi maKSU PACELAT UZ 20% BET ES NEKADUS UZLABOJUMUS NESANEMSU JO MAN INTERNETS NAV и огулом поднимать тариф чтитаю безобразием если не хуже я остаюсь в бите толь ко без увкличения тарифа я пенсионер жду ответа на коментарий

    Atbildēt

  5. Avatar for iDmore

    iDmore

    05/29/2016 at 01:43

    Dīvains solis no Bites.. Jebkurā gadījumā, paši sev vien iegriezīs, jo vairums vienkārši pāries pie jebkura no konkurentiem.. Saprotu, ka 0.80e nav liela naudas summa, bet procentuāli pieaugums ir diezgan liels.. Vēl pie fakta, ja lieto 3G un internets vispār ir noslēgts..

    Atbildēt

  6. Avatar for .

    .

    06/01/2016 at 18:25

    Interesanti, ka taisni naakamajaa dienaa zvaniija TELE 2 un piedaavaja nesliktu deal…bet nu man bite patiik deelj bezmaksas appiem ko piedaavaa, tapeec tas pielikums tik traks nav…

    Atbildēt

    • Avatar for BANGBANGBANG

      BANGBANGBANG

      06/12/2016 at 02:06

      HAH,dude tev vēl 2eiro pieliks par aplikāciju lietošanu un tas nav minēts vēstulē 🙂

      Atbildēt

  7. Avatar for Android1

    Android1

    06/03/2016 at 23:33

    Nu ko te cepties kaut kādu kapeiku dēļ. Vai, vai gadā pazaudē 10,44 eiras. Pa šo summu praktiski vispār nekas nesanāk un ļoti apšaubu, ka vairums kaut kur tagad pāries šāda sīkuma dēļ.

    Atbildēt

  8. Avatar for Kristaps

    Kristaps

    06/07/2016 at 22:42

    Ujj.. Mele2 jau sālsmaize. Man ar nākamajā dienā zvanīja(sen nebij zvanījuši) It kā pasaules gals sākas
    Viss sākas tā:
    – JŪS ZINĀT BITE PACEĻ TARIFU!!!!!!
    – Un?
    – MĒS JUMS PIEDĀVĀJAM TIKAI TAGAD VIENREIZĒJU AKCIJU ‘ZELTS1.5GB’ par 7.99/mēn ar līgumu tikai uz 24mēn
    Un tad turpinās:
    – Bet tas beigās sanāk dargāk jo tagad maksāju 11.80 ar 3gb datiem + neierobežots nets daudzām aplikācijām…
    – Uzgaidiet…… Mēs jums pa to pašu cenu varam piedavāt 2gb datus klāt.
    – Paldies man nevajag!
    – BET ZINIET KA BITĒ MAKSĀSIET DĀRGĀK?
    – Jā zinu, par veseliem 80c… un? tur pat lēta kafijas krūze nesanāk…
    – Bet mēs neesam kā tā citādā kompānija un garantējam ka pie mums netiks celti tarifi!
    – Jūs man neinteresējiet jo jums ir slikta sakaru kvalitāte(zvani dropojas, sms neaiziet) un jūs esiet šakāļu kompānija kura māk nošpikot pakalpojumus no citiem piedāvājot par pāris centiem lētak tādējādi iekrīt tikai kaut kādi pensionāri vai krievi kuri joprojām iestrēgusi 90tajos ar savām priekšapmaksas zelta ribkām.
    – Nezinam nevienu jūsu minēto atgadījumu, pēc …. datiem esam līderos starp konkurentiem kvalitātes ziņā.
    ……
    (tālāk neturpināšu)
    Vopš Mele2 jau nākamajā dienā uzrakstījis tizlu operatoru skriptu, ka skat! viņi slikti viņi pieliek 80c klāt,brīdinot par to 2mēn iepriekš… NĀC PIE MUMS!!!!

    Hmm.. vai iet pie Mele2 vai maksāt 2x par identiskiem LMT pakalpojumiem? Es laikam palikšu pie bites, arī pēc 80c sadārdzinājuma!

    Atbildēt

  9. Avatar for as

    as

    06/08/2016 at 18:44

    Pakalpojumu sniedzējs nav sieva, tāpēc maini kaut katru dienu. Vecajiem klientiem bonusus nedod neviens, par jaunajiem rūpējas tik pirmo gadu. Pēc tam tu skaities atkal vecais klients un par tevi aizmirst.

    Atbildēt

    • Avatar for Oto

      Oto

      07/05/2016 at 10:10

      Vot ar šo LMT iešāva sev kājā, jo iepriekš bija viņiem klientu lojalitātes programma, ko paši sačakarēja dodot jaunajiem klientiem lielākas priekšrocības, kā esošajiem.

      Atbildēt

  10. Avatar for opā

    opā

    06/09/2016 at 12:36

    kurš te teica ka T2 necelšot tarifus? no nākošā mēneša jau būs kāt

    Atbildēt

    • Avatar for Njirdzeejs

      Njirdzeejs

      07/06/2016 at 16:08

      Kur ir tas klāt? Nekā klāt T2 nav 😀 Apkakājies?

      Atbildēt

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…