Tehnoloģijas šodien ir tik lētas un brīvi pieejamas, ka ļauj būt ļoti veiksmīgam pat nelielam biznesam. Latvijā ir izveidota patiešām laba infrastruktūra, atliek vien precīzi saplānot, kā modernos rīkus visefektīvāk izmantot, uzskata platformas „BiSMART” vadītājs Juris Kabakovs. 
Par to, kā labāk izvēties uzņēmumam piemērotākās tehnoloģijas, kā tās veido biznesa „seju”, tiks runāts platformas BiSMART videokonferencē „Smart Company”. Tā tiešsaistē būs vērojama trešdien, 1.jūnijā no plkst.10:30 līdz plkst.11:00 vietnēs  www.bismart.lv, straume.lmt.lv un tvnet.lv.
„Prasmīga moderno rīku izmantošana ikvienam uzņēmumiem sniedz svarīgas konkurences priekšrocības. Domāju, ka šodien neviens nevar atļauties ignorēt izmaiņas tehnoloģiju vidē ne tikai savā, bet arī citās nozarēs, sākot ar datu apstrādi līdz pat augsti funkcionāliem lietu interneta pielietojumiem,” atzīst Kabakovs.
Neformālā diskusijā par viedo tehnoloģiju nozīmi uzņēmuma darbā piedalīsies „Telia Latvija” pakalpojumu vadītājs Norberts Osītis, „OmnicomMediaGroup” pārstāve Liene Arkle, kā arī Latvijas Universitātes asociētā profesore, pārvaldības eksperte Iveta Reinholde. Diskusiju vadīs LU Ekonomikas un vadības fakultātes prodekāns, asociētais profesors Jānis Priede.
Videokonferencē runātāji aktualizēs tēmas, par kurām tiks runāts platformas BiSMART meistarklasē „SMART COMPANY”, kas notiks 10.jūnijā. Meistarklasē uzmanība tiks pievērsta modernā uzņēmuma „sejai” un dažādiem gudriem tehnoloģiju pielietošanas aspektiem, tostarp digitālās pārvaldības nozīmei uzņēmumu darbā, „gudrai” datu pirkšanai un optimizācijai no mediju, partneru un patērētāju skatu punkta, kā arī konkrētai „gudro” iekārtu, piemēram, viedās novērošanas sistēmas izmantošanai.

Ielādēt vēl rakstus, kuru autors ir  haker
Load More In 

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Iesakām izlasīt

8 iemesli, kāpēc uzņēmumam nepieciešams digitālais mārketings

Digitālais laikmets ir ieviesis jaunu mārketinga formu uzplaukumu, un uzņēmumi, kas neizma…